وان‌پلاس ۱۰ پرو برای بازارهای جهانی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس ۱۰ پرو با تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک برای بازارهای جهانی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو جدید از طراحی کاملاً متفاوت نسبت به مدل‌های قبل وان‌پلاس بهره می‌برد. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که از این نظر شبیه وان‌پلاس ۹ پرو است. این نمایشگر از وضوح 1440p بهره می‌برد و روشنایی آن به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد.

وان‌پلاس ۱۰ پرو از تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک بهره می‌برد و با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه شده است. این محصول به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل OxygenOS 12.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. البته وان‌پلاس وعده داده است که تا سه سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای وان‌پلاس ۱۰ پرو منتشر می‌کند و از نظر تئوری آن را به اندروید ۱۵ می‌رساند.

گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو دارای دوربین سه‌گانه است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین هشت مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳.۳ برابری و دیافراگم f/2.4 و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 است. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات SupperVOOC بهره می‌برد. این محصول از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ وات AirVOOC اوپو نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد که شارژر ۸۰ واتی می‌تواند وان‌پلاس ۱۰ پرو را در عرض نیم ساعت به صورت کامل شارژ کند.

قیمت گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو در ایالات متحده از ۸۹۹ دلار، در اروپا از ۸۹۹ یورو و در انگلستان از ۷۹۹ پوند آغاز خواهد شد. فروش عمومی این محصول از پنجم آوریل آغاز خواهد شد، هم‌اکنون افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی وان‌پلاس یا دیگر پلتفرم‌های خرده‌فروشی آنلاین مانند BestBuy، آمازون و B&H، نسخه آنلاک این گوشی را سفارش دهند. وان‌پلاس ۱۰ پرو اکنون در آمریکای شمالی و اروپا برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته است، مشتریانی که آن را پیش خرید کنند، یک جفت هدفون بی‌سیم بادز پرو به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

کد خبر 565619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.