رقابت جذاب طارمی با ستاره چلسی و تاتنهام در گروه B+ عکس

نشریه اروپایی با ستاره دانستن مهدی طارمی رقابت جذابی بین او با ستاره‌های انگلیس و آمریکا در گروه B را پیشبینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شب گذشته از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در دوحه برگزار شد و پس از کامل‌شدن گروه‌بندی، ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی رقیبانشان را شناختند.

تیم‌ملی فوتبال کشورمان که در سید سوم قرار داشت پس از تعیین قرعه‌ها با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا بین تیم‌های اسکاتلند / ولز / اوکراین در گروه دوم همگروه شد.

پس از آن نشریات و افراد مختلفی نسبت به گروه دوم واکنش نشان دادند. نشریه «DIRECTV» اسپانیا نیز در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و ستاره‌های کلیدی هر تیم را معرفی کرد.

این رسانه اسپانیایی در معرفی تیم‌ملی ایران نوشت: تیم‌ملی برای ششمین‌بار در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند. ایران نتایج درخشانی در جام‌جهانی نداشت چون در تمام دوره‌ها نتوانسته از گروه خود صعود کند.

ستاره کنونی تیم‌ملی ایران مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو است. این سومین جام‌جهانی ستاره ایرانی به شمار می‌آید. رقابت جالب و شگفت‌انگیزی بین مهدی طارمی ستاره پورتو با کریستین پولیسیچ ستاره چلسی و هری کین ستاره تاتنهام در تیم‌های ملی ایران، آمریکا و انگلیس ایجاد خواهد شد.

رقابت جذاب طارمی با ستاره چلسی و تاتنهام در گروه B+عکس

کد خبر 565479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.