روحانی‌ای که حاضر شد به «خانه ما» بیاید/ عذرخواهی بابت پخش بی‌نظم

تهیه‌کننده مستند مسابقه «خانه ما» درباره پخش غیرمنظم این مجموعه از شبکه سه بیان کرد که یک عذرخواهی به مخاطبان بدهکار است.

به گزارش ایمنا، احمد شفیعی تهیه‌کننده مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین‌شناس که در تعطیلات نوروز روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود، درباره این مسابقه اظهار کرد: از آنجایی که این مسابقه مخاطب خود را پیدا کرده است و از صفحه مجازی مسابقه می‌توان اشتیاق طرفداران آن را برای پخش تماشا کرد، تصمیم به ساخت فصل جدید آن گرفتیم اما به دلیل شرایط کرونایی کشور و کمی مسائل دیگر فصل یازدهم با کمی تأخیر تولید و به پخش رسید. هرچند که ساخت این مسابقه در مرداد ماه، کمی روند تولید را برای گروه سخت‌تر کرده بود اما خوشبختانه توانستیم مسابقه را برای نوروز آماده کنیم.

این تهیه‌کننده درباره حضور یک روحانی در فصل جدید «خانه ما» افزود: افراد زیادی هستند که این کار را یک ریسک قلمداد می‌کنند، اما از نگاه من و عوامل سازنده مسابقه، این انتخاب برای مخاطب جالب هم می‌تواند باشد چراکه هیچ زمان دیگری شاهد حضور دوربین یک مسابقه در خانه یک روحانی نبوده‌ایم و بزرگ‌ترین چالش ما نیز همین بود که خانواده‌ای را پیدا کنیم که با حضور دوربین فیلمبرداری در خانه موافق باشند.

وی گفت: البته که باید بگویم حضور برای یک روحانی نیز در مسابقه کار سختی بود چراکه به دلیل ملاحظاتی که درباره روحانیون و خانواده آن‌ها وجود دارد کار ما سخت‌تر نیز بود و این چالش زمان زیادی را از ما گرفت اما به هر صورت با کمک دوستان و با توجه به افرادی که در فراخوان ثبت نام کرده بودند به خانواده موردنظر خود رسیدیم. البته که عادت کردن به شرایط مسابقه برای این خانواده در ابتدا کمی سخت بود اما در ادامه توانستند به آن اعتماد و راحتی لازم با گروه دست پیدا کنند.

تهیه‌کننده ریالیتی شوی «بریم بسازیم» در پاسخ به این پرسش که آیا «خانه ما» ادامه پیدا می‌کند یا خیر، تصریح کرد: تصمیم ما ادامه ساخت این مستند مسابقه است و طرح‌ها و ایده‌های جدیدی برای ساخت فصل‌های آینده آن داریم اما باید دید فضا و فرصت لازم برای تولید ادامه آن فراهم می‌شود یا خیر. در حال حاضر آسیب‌شناسی فصل‌های گذشته را انجام داده‌ایم و به نقاط ضعف و قوت «خانه ما» رسیدیم و همچنین در نظر داریم اگر قرار بر ادامه این مستند مسابقه باشد تغییراتی را در چهارچوب آن ایجاد کنیم.

وی افزود: چالش اصلی مسابقه مقدار پول کمی است که در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد و همین کم بودن منابع باعث عمیق‌تر شدن چالش‌ها می‌شود، البته که در نظر داریم در طراحی فصل‌های آینده به چالش‌ها و کارهای جدیدی برسیم و فکر می‌کنم برنامه‌های نویی که در ذهن داریم روند مسابقه را جالب‌تر پیش ببرد که ترجیح می‌دهم تا زمان قطعی شدن ساخت فصل جدید و طراحی کامل این ایده توضیحی درباره آن‌ها ندهم.

شفیعی در پاسخ به این پرسش که در ادامه نیز راوی مسابقه پیمان طالبی خواهد بود یا خیر، گفت: در این چندین فصلی که از «خانه ما» گذشته است بازخوردهای مثبتی را از حضور پیمان طالبی از مخاطبان دریافت کرده‌ایم و مردم صدا و روایت او را بسیار دوست دارند به همین دلیل قطعاً علاقه‌مندیم در ادامه راه نیز این مجری و گوینده در کنار ما حضور داشته باشد.

شفیعی اظهار کرد: یک عذرخواهی به مردم بابت بی‌نظمی‌هایی که در پخش مسابقه رخ داد، بدهکار هستم و در روزهای پخش فوتبال متأسفانه «خانه ما» به پخش نرسید، امیدوارم در ادامه این مشکل دیگر رخ ندهد.

منبع: مهر

کد خبر 565441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.