هوای اصفهان برای عموم ناسالم است/۱۱ ایستگاه خاموش و یک ایستگاه در وضع بسیار خطرناک

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه سیزدهم فروردین ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۹۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه سیزدهم فروردین ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۹۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا اکنون در ایستگاه پروین با شاخص ۵۰۰ در وضعیت هوای بسیار خطرناک (سیاه) است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۹، استانداری اصفهان با شاخص ۱۰۷، خرازی با شاخص ۱۱۲، رودکی با شاخص ۱۳۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ۱۱ ایستگاه شامل ایستگاه‌های انقلاب، باهنر، فرشادی، کاوه، ورزشگاه میثاق، رهنان، میرزاطاهر، فیض، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۸۲ و مبارکه با قرار گرفتن روی عدد ۷۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با عدد ۱۳۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 565419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.