اسکان ایمن مسافران در اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با ابراز خرسندی از اینکه شب گذشته حادثه‌ای در باغ فدک و سایر مراکز اقامتی مسافران اتفاق نیفتاد، گفت: شامگاه دوازدهم فروردین‌ماه تعداد چادرهای مسافران نوروزی در ورزشگاه امیریه ۵۴ باب بوده است.

ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شامگاه دوازدهمین روز فروردین‌ماه امسال در کمپ گردشگری فدک، ۷۶۸ باب چادر مسافران نوروزی برپا شد و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۲۷ کپسول گاز پیک‌نیک را از چادر مسافران خارج کردند.

وی با بیان این‌که هر شب تعداد ۱۳۰ نیروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی برای پوشش ایمنی مسافران در باغ فدک حضور دارند و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای چادرهای مسافران را می‌سنجند، تصریح کرد: باغ فدک یکی از مکان‌هایی است که باید دائماً تحت مراقبت باشد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان این که شب گذشته (شامگاه دوازدهم فروردین‌ماه) باغ فدک، شب بی‌حادثه‌ای را پشت سر گذاشت، خاطرنشان کرد: به دنبال جاری شدن آب در زاینده‌رود و شور و شوق مردم در حاشیه این رود و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، اکیپ‌های غواصی سازمان آتش‌نشانی در حاشیه رودخانه مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد چادرهای مسافران نوروزی شب گذشته در ورزشگاه امیریه ۵۴ باب بوده است.

مطلبی با بیان این که در شبانه‌روز گذشته تعداد خودروهای اطفای حریق مستقر در نقاط پرترافیک شهر به همراه اکیپ‌های غواصی ۱۷ دستگاه با ۳۴ نیروی آتش‌نشان همراه با پنج خودروی گشت ایمنی مرتبط با ستاد نوروزی بوده است، خاطرنشان کرد: اکیپ امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در کوه صفه گشت‌زنی می‌کنند تا ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی به خطر نیفتد.

کد خبر 565402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.