خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در ۸۰۰ جاذبه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان در ۸۰۰ جاذبه گردشگری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _جمعه دوازدهم فروردین‌_ در جشن آیین نوروز و برپایی نوروزگاه با حضور مردم استان چهارمحال و بختیاری و مسافران و گردشگرانی از استان‌های مختلف کشور در شهرستان لردگان، اظهار کرد: هم‌اکنون خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان در ۸۰۰ جاذبه گردشگری انجام می‌شود و زمینه بازدید و حضور آنان در ۱۹۸ اثر تاریخی استان فراهم است.

وی افزود: با تقویت زیرساخت‌های گردشگری می‌توان علاوه بر جذب بیشتر مسافران و گردشگران نسبت به معرفی استان کمک کرد.

جیلان تصریح کرد: هم‌اینک برای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی آماده شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های متنوع و شاد، برگزاری آیین‌ها، برپایی نوروزگاه‌ها و اجرای موسیقی‌های زنده اقوام ساکن در استان مانند بختیاری‌ها، قشقایی‌ها و فارسی‌زبان‌ها همزمان با نوروز برای مسافران و گردشگران نوروزی اجرا خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از ابتدای نوروز تاکنون ۸۶ هزار و ۴۵۴ مسافر در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، ستادهای اسکان و سایر اقامتگاه‌های استان شامل اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، میهمان‌سراها ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اقامت داشته‌اند و در این مدت بیش از ۶۷۰ هزار دستگاه خودرو با دو میلیون و ۶۷۸ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

کد خبر 565370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.