احتمال انتفاضه‌ای فراگیر در فلسطین وجود دارد

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: طی دو هفته گذشته شاهد سه عملیات بزرگ در منطقه خط سبز بودیم.

ناصر ابوشریف در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص روز سرزمین فلسطین اظهار کرد: روز سرزمین از سال ۱۹۷۶ جهت اعلام حمایت از سرزمین فلسطین در تمام خاک این کشور به ویژه مناطق اشغالی در سال ۱۹۴۸ اعلام شد و طی سال‌های گذشته مراسم گرامی داشت این روز در خاک فلسطین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این روز مردم فلسطین نسبت به غارت زمین‌های خود در کرانه باختری و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ توسط رژیم صهیونیستی اعتراض خود را اعلام می‌کنند. امسال روز سرزمین فلسطین در شرایط متفاوت‌تری برگزار شد، زیرا امسال شاهد طرح‌های اشغالی رژیم صهیونیستی در عمق مناطق کرانه باختری و منطقه نقب هستیم. واکنش مردم فلسطین نسبت به این جنایت متفاوت خواهد بود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: طی دو هفته گذشته شاهد سه عملیات بزرگ در منطقه خط سبز بودیم و امیدواریم با شروع ماه مبارک رمضان این عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی افزایش یابد و به یک انتفاضه فراگیر در کل سرزمین‌های فلسطین تبدیل شود.

ابو شریف خاطرنشان کرد: قطعاً سازش برخی از حکام عربی منطقه با اسرائیل مانع انتفاضه مردم فلسطین نخواهد شد زیرا تا زمانی که ملت فلسطین زنده است عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نفعی برای آن نخواهد داشت.

وی ادامه داد: خیانتی که حکام برخی از کشورهای عربی به ملت فلسطین و امت اسلامی انجام دادند آنها را از سرنوشت حتمی خود نجات نداد. زیرا رژیم صهیونیستی قادر به دفاع از اتباع خود در مقابل نیروهای فلسطینی نیست.

کد خبر 565367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.