بوستان‌های مشهد پذیرای زائران و مجاوران در روز طبیعت

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از آمادگی کامل مدیریت شهری و آماده باش بیش از ۲۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری، برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها به ویژه در روز طبیعت در بوستان‌های بزرگ شهری خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده زائران و مجاوران همزمان با روز طبیعت در بوستان‌های شهری اقدامات گوناگونی در سطح مناطق ۱۳ گانه پیش بینی شده تا خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه شود.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع حدود ۳۸ هزار کیسه زباله بین شهروندان در بوستان‌های بزرگ، استقرار نیروها و خودروهای آتش نشانی در مناطق تفرجگاهی، تأمین سرویس بهداشتی سیار در نقاط ویژه بخشی از اقداماتی است که برای روز طبیعت پیش بینی شده است.

معاون شهردار مشهد افزود: با توجه به اهمیت موضوعات آموزش شهروندی در زمینه تفکیک زباله از مبدا نیز فعالیت‌هایی نظیر استقرار ۳ دستگاه اتوبوس آموزشی همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در بوستان‌های لاله، ملت و ارم، استقرار خودروهای جمع آوری هوشمند پسماندهای خشک و اجرای طرح آموزش شهروندی با موضوع بازگشت زباله از طبیعت در ۵ نقطه شهر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: به منظور سهولت تردد شهروندان نیز در سطح شهر افزایش یک ساعته زمان بهره برداری از قطار شهری در روز طبیعت، آماده‌باش ۵۰۰ دستگاه تاکسی شبکه بی سیم، افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در پایانه وکیل آباد و سرویس دهی ویژه بیش از ۲۱۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای پرتردد تفرجگاهی در این روز، بخشی از اقداماتی است که در حوزه حمل و نقل شهری صورت خواهد گرفت.

نجفی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر، ایمنی شهروندان و حفظ آراستگی مراکز تفرجگاهی، بیش از ۲۵۰۰ نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شامل پاکبانان، نیروهای فضای سبز و آتش نشانان به صورت آماده باش در نقاط مختلف شهر مستقر هستند.

کد خبر 565360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.