اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران

شهردار زنجان گفت: به مناسبت روز ۱۲فروردین پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط شهرداری زنجان به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر، در برنامه‌ای که به مناسبت ۱۲ فروردین برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری برنامه‌ریزی روز بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: تلاش کردیم برنامه متفاوتی داشته باشیم چون مقارن با نماز وحدت بخش نماز جمعه بود.

وی درباره برنامه‌های جمعی شهرداری با توجه به کاهش شیوع کرونا نیز گفت: ۱۳ روز برنامه نوروزی شاد در دو نقطه مهم شهر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برنامه اجرا شد.

شهردار زنجان با اشاره به شهرداری زنجان وظیفه دارد که تمام سلایق را در نظر بگیرد و برای تمام آحاد مردم برنامه داشته باشد، گفت: در همین راستا برنامه‌های متنوع مناسبی و غیرمناسبتی در طول سال خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امسال تلاش شده است که چهره شهر متفاوت از سال‌های قبل باشد، چون دو سال کرونا موجب عقب‌افتادگی در برخی از امور شهری شد، گفت: در همین راستا امسال برخی از امور همانند نصب المان شهری و رنگ آمیزی جداول که کارهای عقب مانده بود، نیز انجام شد.

فیروزفر با اشاره به نصب ۲۶ المان شهری و راه‌اندازی اتوبوس گردشگریف افزود: البته این نکته را هم بگویم که گردشگری یک موضوع مدیریت استانی است و برای صنعت گردشگری و رفاه شهروندان باید کارگروه تشکیل شود، چون شهرداری می‌تواند قسمتی از وظایف محوله را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری برنامه‌های خلاقانه در شهر در حوزه گردشگری خواهد داشت، اضافه کرد: یکی از اینها مجموعه بازار زنجان است که در وضعیت خوبی نیست و برای امسال برنامه داریم که ساماندهی در سنگفرش آن داشته باشیم و امیدواریم در کنار شهرداری میراث فرهنگی نیز وظیفه خود را انجام دهد و بازار که یک سرمایه عظیم برای استان است را ساماندهی کند.

غلامرضا نظری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان نیز در ادامه در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های شهرداری به مناسبت روز ۱۲ فروردین، اظهار کرد: تلاش شد امروز این برنامه به صورت فرهنگی و تبیینی با مسئولیت سازمان فرهنگی و مشارکت سایر سازمان‌ها اجرایی شود.

وی با اشاره به برنامه‌های نوروزی این سازمان، گفت: اجرای کوچه‌های نشاط و زندگی (کوچه رنگی) در ۳ محله شهر زنجان، اجرای نمایش پرفورمنس با موضوع آموزش فرهنگ ترافیک، اجرای کارناوال سه چرخه با استفاده از شخصیت‌های نوروزی و اجرای برنامه‌های آئینی نوروز و بهار در محل پیاده راه سبزه‌میدان از برنامه‌هایی است که در نوروز اجرایی شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اجرای کارناوال شادی به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز در سطح شهر زنجان، گفت: فضاسازی شهری به مناسبت نیمه شعبان و ایام نوروز، گلباران مزار شهدا و اجرای تور گردشگری شهری از اول تا ۱۲ فروردین از دیگر برنامه‌های این سازمان بود.

به گزارش ایمنا، اجرای گروه رزم‌نوازان ارتش، اجرای عملیات راپل توسط تیم عملیاتی آتش‌نشانی و برگزاری غرفه مشاوره با موضوع جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های اجرایی در این روز بود.

کد خبر 565351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.