قابلیت پخش پیام‌های صوتی خارج از چت واتس‌اپ امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که واتس‌اپ بر قابلیت پخش پیام‌های صوتی خارج از چت کار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، واتس‌اپ اخیراً اعلام کرده است بر چند قابلیت مهم برای بهبود تجربه پیام‌های صوتی کار می‌کند. تمرکز واتس‌اپ بر پیام‌های صوتی تعجب‌آور نیست، زیرا بر اساس آمار ارائه شده توسط این شرکت، روزانه بیش از هفت میلیارد پیام صورتی در پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال می‌شود. محبوبیت قابل توجه پیام‌های صوتی باعث شد این پلتفرم به فکر اضافه کردن قابلیت‌های ضروری مکث و ادامه ضبط صدا، امکان بازبینی پیام ضبط شده قبل از ارسال و پخش پیام‌های صوتی دریافتی خارج از صفحه چت بیافتد.

مورد انتظارترین قابلیت از بین موارد اعلام شده، امکان پخش پیام صوتی دریافتی خارج از صفحه چت است، بنابراین کاربران می‌توانند بدون نیاز به ماندن در صفحه چت، هنگام گوش دادن به پیام صوتی دریافتی، به پیام‌های دیگر واکنش نشان دهند یا کار دیگری انجام دهند. دیگر ویژگی که واتس‌اپ در حال کار بر آن است، remember playback نام دارد، بدین ترتیب در صوتی که پیامی به صورت ناتمام گوش داده شود و سپس کاربر آن را متوقف کرده باشد، امکان پخش ادامه پیام از قسمت باقی‌مانده فراهم خواهد شد.

به نظر می‌رسد که به زودی قابلیت پخش سریع پیام صوتی در دسترس قرار خواهد گرفت. البته هم‌اکنون نیز امکان پخش پیام‌ها به صورت عادی و با سرعت‌های ۱.۵ یا دو برابر وجود دارد، اما چنین قابلیتی برای پیام‌های ارسال شده هنوز در دسترس قرار نگرفته است. واتس‌اپ از قابلیت دیگری به نام "نمایش شکل موج صدا" (waveform) رونمایی کرد، بنابراین به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های ضبط شده را بهتر دنبال کند. واتس‌اپ اعلام کرده است که قابلیت‌های جدید طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 565347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.