عظمت امروز نظام اسلامی حاصل خون پاک شهدای والامقام است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: اگر امروز ملت ایران و جامعه اسلامی ما از بزرگی و سرافرازی برخوردار است، نتیجه انقلاب بزرگ امام راحل (ره) و حاصل خون پاک شهدای والامقام و زحمات بی‌بدیل جامعه ایثارگری است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» در مراسم تجلیل از ۲۲ نفر از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار کرد: بر همه ما فرض است که تداوم بخش راه شهدا و پاسدار آرمان‌های بلند این انقلاب بزرگ باشیم.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌هایی که خادمین شهدا در طول ۳۰ سال خدمت صادقانه خود در جهت خدمت رسانی به بهترین خلق خدا در این نهاد مقدس به انجام رسانده‌اند، اظهار کرد: تکریم و قدردانی از بزرگان در حقیقت تکریم بزرگی، خوبی‌ها و تجلیل از تجربیات و سرمایه‌های گران سنگی است که سالیان متمادی در خدمت به کشور، نظام و آحاد جامعه اسلامی به ویژه ایثارگران از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه افزود: تکریم از شما خادمین شهدا که سال‌ها به بهترین بندگان خدا خدمت کرده‌اید، یقینأ کاری اسلامی و اخلاقی است چرا که این تکریم و تجلیل هم مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و هم اینکه کار و عملی انسانی و اخلاقی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بزرگی شما خادمین شهدا، نشأت گرفته از مقام والای شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز است و لذا چون این بزرگی رنگ و بوی خدایی دارد پس این را بدانید که بزرگی و عظمت شما عزیزان در پیشگاه خدای منان ماندگار و در صفحات تاریخ برای همیشه ثبت و ضبط خواهد بود.

حجت‌الاسلام عسگری در ادامه با تجلیل از قیام تاریخی امام راحل (ره) در سال ۵۷ اظهار کرد: امام راحل (ره) همچون جد بزرگوارش حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) با انقلاب بزرگ خود در جهان معاصر تحول آفرین شد و به همه آحاد این کشور عزت، بزرگی و عظمت بخشید.

وی در پایان از خادمان شهدا به عنوان بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: شما سال‌ها با اسناد شهدا و ایثارگران زندگی کرده‌اید پس به خوبی می‌توانید در این راه بسیار ارزشمند که ترویج فرهنگ والای حسینی است، قدم بردارید.

استان کرمانشاه در طول انقلاب اسلامی بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۲ هزار جانباز و هزار و ۸۰۰ آزاده را برای آزادگی، استقلال و حفظ تمامیت ارضی و سربلندی کشورمان تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 565325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.