برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در سده لنجان

شهردار سده‌لنجان گفت: روز سیزدهم فروردین فرصتی برای اشاعه فرهنگ مهربانی با طبیعت و صیانت از این سرمایه ارزشمند خدادادی است، از این رو شهرداری سده لنجان با فرا رسیدن روز طبیعت دو ایستگاه جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در نظر گرفته است.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه روز سیزدهم فروردین روز انس با طبیعت نام دارد، اظهار کرد: شهروندان سده لنجان همچون شهروندان دیگر شهرهای ایران سیزدهم نوروز را روزی فرخنده می‌دانند و با حضور در باغات، بیشه‌زارها و بوستان‌ها ساعاتی را در کنار خانواده سپری می‌کنند.

وی افزود: روز سیزدهم فروردین فرصتی برای اشاعه فرهنگ مهربانی با طبیعت و صیانت از این سرمایه ارزشمند خدادادی است از این رو شهرداری سده لنجان با فرا رسیدن روز طبیعت دو ایستگاه جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در نظر گرفته است.

شهردار سده‌لنجان خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌ها از ساعت هفت صبح تا ۱۹ بعد از ظهر در ورودی پارک ساحلی و ورودی پارک‌های ایرانی و کوهستان فعال هستند و سبزه‌های نوروزی شهروندان را در راستای افزایش پاکیزگی و نظافت شهر تحویل می‌گیرند.

شهبازی با بیان اینکه اقدامات انجام شده با هدف حفظ پاکیزگی شهر و حفاظت از محیط زیست شهری در حال اجرا است، تصریح کرد: ایستگاه‌های جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی در دو شیفت کاری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و بعد از دریافت سبزه‌های نوروزی کیسه‌های جمع‌آوری زباله اهدا خواهند کرد تا پسماندهای تولید شده آن‌ها جمع‌آوری و در طبیعت رها نشود.

کد خبر 565318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.