مبنای فعالیت‌های شهرداری زرین‌شهر تزریق نشاط در شهر است

شهردار زرین‌شهر گفت: شادی کودکان امروز به معنای شادی نسل‌های آینده و پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت است از این رو شهرداری زرین‌شهر برنامه‌های متنوعی را در نوروز ۱۴۰۱ در پارک ساحلی و اماکن تفریحی اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی در جمع شهروندان و گردشگران نوروزی در پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای، شاد زندگی کردن را یک مهارت مهم دانست و اظهار کرد: پرورش کودکان در کنار توجه به نیازهای اولیه جسمی مانند غذا، پوشاک، آموزش، محبت و سرپناهی امن نیازمند شادی است، تا از دوران کودکی بتوانند احساسات و عواطف شاد درون خود را بشناسند و از آنها را در طول زندگی خود حفظ کنند.

وی با بیان اینکه اداره شهر با توجه به علایق کودکان، شهر دوستدار کودک را ایجاد می‌کند، افزود: شهرداری زرین‌شهر نگاه ویژه‌ای به حقوق اساسی کودکان مانند سلامت، شادابی، آموزش و فرهنگ دارد از این رو در تلاش هستیم به‌گونه‌ای عمل شود که کودکان با فضاهای شهری آشنا شوند و بتوانند با هم سن و سال‌های خود و جامعه در ارتباط باشند.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه مبنای فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۱ تزریق امید، شادی و نشاط در شهر است، تصریح کرد: شادی کودکان امروز به معنای شادی نسل‌های آینده و پرورش نسلی پرانرژی و آماده برای رسیدن به موفقیت است، از این رو شهرداری زرین‌شهر برنامه‌های متنوعی را در نوروز ۱۴۰۱ در پارک ساحلی و اماکن تفریحی اجرا کرد و حضور شهروندان و گردشگران در جشن‌ها نشان می‌دهد که خانواده‌ها و کودکان، نیازمند شادی هستند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری زرین‌شهر بر این باور است با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ایجاد حس جذابیت و تزریق نشاط و سرزندگی در بین اعضای خانواده می‌توان نسلی پرانرژی تربیت کرد، از این رو سیاست توسعه شهری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۱ را بر پایه عدالت عمرانی، اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی بنا نهاده‌ایم.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: جشنواره بادبادک‌ها نیز با هدف ایجاد نشاط در زرین شهر برنامه‌ریزی شد و برنامه‌های متنوعی با رویکردی کودک محور با حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان خود اجرا شد تا لحظاتی شاد و مفرح را در کنار یکدیگر تجربه کنند.

وی با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری بر این است که شهروندانی با نشاط داشته باشیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی به روش گروهی موجب همبستگی بین خانواده‌ها می‌شود برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره بادبادک‌ها در دستور کار شهرداری قرار دارد تا با اجرای آن در ایام مختلف سال شاهد افزایش نشاط اجتماعی شهروندان باشیم.

کد خبر 565317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.