کشوری که تولید آن دانش‌بنیان باشد الگوی جهان خواهد شد

امام‌جمعه بویین و میاندشت با بیان اینکه حفظ جمهوری اسلامی واجب و اهمیت به‌سزایی دارد و این امر وظیفه ما را حساس‌تر می‌کند، گفت: کشوری که تولید آن دانش‌بنیان باشد الگوی جهان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه امروز _دوازدهم فروردین ماه_ در شهر بویین و میاندشت، اظهار کرد: حفظ جمهوری اسلامی واجب و اهمیت به‌سزایی دارد و این امر وظیفه ما را حساس‌تر می‌کند.

وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور مانند انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها و تشییع پیکر سردار سلیمانی، بستن عهد و پیمان مجدد با جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه بویین و میاندشت تصریح کرد: جنگ تحمیلی کارخانه انسان‌سازی بود و جمهوری اسلامی کارخانه تمدن و گفتمان‌سازی است، بسیاری از کشورها از جمله یمن و سوریه جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار دادند و در مقابل دشمنان مقاومت کردند.

حجت‌الاسلام اسکندری با بیان اینکه حضور مردم پشتوانه قوی نظام است، افزود: تا زمانی که مردم در صحنه باشند احقاق حقی صورت نمی‌گیرد، حضور مردم جایگزین نخواهد داشت چون سایه حضور مردم موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به تعیین شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» گفت: کشوری که تولید آن دانش بنیان باشد الگوی جهان خواهد شد.

کد خبر 565315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.