پارک‌ها و بوستان‌های تبریز برای روز طبیعت آماده‌سازی می‌شود

سرپرست شهرداری‌تبریز گفت: در آستانه روز طبیعت و با توجه به رونق مسافرت‌های نوروزی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر برای حضور خانواده‌ها و گردشگران آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یوسفی با تاکید بر ضرورت آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر تبریز در آستانه روز طبیعت، اظهار کرد: امسال با توجه به کاهش آمار شیوع ویروس کرونا و با توجه به رونق مسافرت‌های نوروزی، انتظار می‌رود در روز سیزده بدر شاهد حضور خانواده‌ها در فضاهای سبز شهری باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس آمادگی‌های لازم از جمله تأمین روشنایی کامل، تنظیف سرویس‌های بهداشتی، پاکسازی فضاهای سبز و معابر هرچه سریع‌تر در مناطق ده‌گانه عملیاتی شد.

سرپرست شهرداری تبریز با بیان اینکه وظیفه خدمات شهری در این‌حوزه پررنگ‌تر است، گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که بسترهای لازم برای حضور خانواده‌ها و گردشگران در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر آماده شود.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری از پارک‌ها یک وظیفه همگانی محسوب می‌شود.، اظهار کرد: از شهروندان و گردشگران خواهشمندیم در روز سیزده بدر در صیانت از فضای سبز و تأسیسات و اموال عمومی در بوستان‌های سطح شهر کوشا باشند.

کد خبر 565304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.