خدمات‌رسانی بهینه با اجرای سیستم هوشمند کنترل ترافیک در قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم باتاکید به اهمیت سیستم هوشمند کنترل ترافیک، گفت: استفاده از سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک سبب روان‌تر شدن کارها و افزایش خدمات رسانی به مسافران ورودی و خروجی به شهر قم شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، سید رضا حسینی با اشاره به اهمیت سیستم هوشمند کنترل ترافیک در قم، اظهار کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک سبب روان‌تر شدن کارها و افزایش خدمات رسانی به مسافران ورودی و خروجی به شهر قم شده است.

وی بابیان اینکه این سیستم در میدان هفتاد و دو تن اعمال شده است، ادامه داد: یکی از مزیت‌های این سیستم تأمین به‌موقع و سریع اتوبوس برون شهری برای جابجایی مسافران شهرهایی مانند تهران، کرج و شهریار است.

وی با تاکید بر اینکه پایانه‌های غیرمتمرکز مسافربری جهت سهولت در جابه‌جایی مسافران است، اظهار کرد: تقویت و رفع برخی ایرادات و چالش‌های پایانه‌های غیرمتمرکز مانند میدان هفتاد و دو تن اقدام منطقی و کاربردی جهت کنترل و هدایت مطلوب‌تر مسافران در شهر قم است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، تصریح کرد: برای جابجایی سریع مسافران ورودی به شهر قم، چندین دستگاه اتوبوس شهری در پارک سوار شمالی و در ابتدای محور قم-کاشان مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در دو پایانه مسافربری فدک و خرمشهر هیچ اختلال ترافیکی وجود ندارد، گفت: در حال حاضر اصلاحات و ترمیم راه دسترسی و ایمن سازی این دو پایانه مسافربری انجام شده تا اختلال ترافیکی شود.

کد خبر 565300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.