حرکت به سمت ایجاد سازمان بی‌طبقه مدیریت شهری در دوره ششم

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احساس می‌کنم بر اساس روحیه خادمان دوره ششم مدیریت شهری در شورای اسلامی شهر و شهرداری، رفته رفته به سمت سازمانی بی‌طبقه با تجلّی همدلی و همگرایی در حرکت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سازمانِ بی طبقه

بهتر است که مردم قضاوت کنند؛ اما احساس می‌کنم که بر اساس روحیه خادمان این دوره‌ی مدیریت شهری در شورا و شهرداری رفته رفته به سمت سازمانی بی طبقه با تجلّی همدلی و همگرایی در حرکت هستیم.

امید دارم که در ادامه‌ی مسیر و همزمان با جدّیت در برنامه‌ریزی و اجرای مدبّرانه و مقتدرانه اقدامات، روحیه تعاملی این دوره نیز ادامه یافته و صدای شهر و شهرداری همواره شنیده شود.

پ ن ۱: نوروز ۱۴۰۱ اولین تجربه بزرگ رویداد محور این تیم بود که با تمام نقاط قوت و ضعفش گذشت؛ از نظر من و بر اساس بازدید از اکثر رویدادها و اماکن مرتبط، کارنامه‌ی قابل قبولی به خود گرفت؛ به دست‌اندرکاران عزیز خسته نباشید و خدا قوت میگویم. در عین حال باید پذیرفت که هر کس می‌تواند نظرش را بگوید و نمی‌شود گفت الزاماً نظرات در تقابل یکدیگرند. و مردم و نخبگان با دیدن اقدامات و نیز شنیدن نظرات مختلف برآیند نظرات خود را در نظرسنجی‌ها و هم‌اندیشی‌ها ارائه خواهند کرد.

پ ن ۲: این عکس به طور همزمان میزبانان و میهمانان باقیمانده ساعت پایانی دیدار نوروزی امسال را به تصویر کشانده که بنظرم همگرایی و همدلی در آن نمایان است.

پ ن ۳: بعضاً بی تفاوتی‌های سازمانی و همچنین فشارها و کشش‌های ناشی از رقابت‌های سازمانی و محیطی ممکن است اختلالاتی را در روند ایجاد کند. قبول این واقعیت و نیز شناخت، تحلیل و چاره اندیشی پیرامون آن می‌تواند به مدیریت چالش‌ها کمک کند و نباید از آن غافل بود.

پ ن ۴: رفته رفته به لحظات زیبای ماه خوب خدا نزدیک می‌شویم.به همکاران عزیزمان در شهرداری متذکر شده‌ایم، همانطور که خیلی خوب به استقبال #بهار_طبیعت رفتند، انتظار می‌رود که به استقبال #بهار_قرآن بروند. ان شاالله نیز همین گونه خواهد بود"

کد خبر 565274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.