آغاز ثبت‌نام اسکان در خوابگاه‌ها از فردا

آموزش حضوری دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه علم و صنعت از ۲۰ فروردین ماه جاری آغاز می‌شود و دانشجویان متقاضی از فردا می‌توانند نسبت به اسکان در خوابگاه‌ها ثبت نام کنند.

به گزارش ایمنا، تمامی کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود، از آنجا که تاریخ ۱۳ تا ۲۰ فروردین ماه بازه زمانی اسکان دانشجویان متقاضی خوابگاه در نظر گرفته شده است، به همین جهت کلاس‌های آموزشی دانشجویان تا ۱۸ فروردین به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

کلیه کلاس‌های آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه علم و صنعت از تاریخ ۲۴ فروردین ماه جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود و تمامی امتحانات پایان نیم‌سال تحصیلی نیز حضوری خواهد بود.

اسکان دانشجویان غیربومی روزانه مشغول به تحصیل در خوابگاه‌های دانشگاه مطابق برنامه زمانبندی مشخص می‌شود، بر این اساس جهت حضور دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی، تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی الزامی است.

دانشجویان می‌توانندجهت ثبت درخواست اسکان در خوابگاه صرفاً در تاریخ‌های اعلامی از طرف اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت به سامانه گلستان به آدرس اینترنتی http://khabgah.iust.ac.ir/ مراجعه کنند.

دانشجویانی که از ابتدای نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ساکن خوابگاه هستند نیاز به ثبت نام جدید ندارند. همچنین به دانشجویان نوبت دوم (شبانه)، اضافه سنوات و ساکن حومه تهران خوابگاهی تعلق نمی‌گیرد.

ثبت نام خوابگاه صرفاً برای دانشجویانی که حضور دائم و منظم خواهند داشت، مجاز است. بدیهی است در صورت عدم حضور دانشجو در خوابگاه، ثبت نام و اسکان ایشان کان لم یکن محسوب می‌شود.

دانشجویان متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (حداکثر هفت روز در ماه) می‌توانند با مراجعه به واحد اسکان اداره امور خوابگاه‌ها با پرداخت تعرفه مربوطه به صورت موقت از سراهای دانشجویی استفاده کنند.

ثبت نام دانشجویان دوره کارشناسی متقاضی اسکان در خوابگاه‌ها از روز شنبه ۱۳ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ادامه دارد و دانشجویان از ۱۴ فروردین ماه می‌توانند در خوابگاه‌ها اسکان داشته باشند.

همچنین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علم و صنعت نیز در روزهای پنج‌شنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ فروردین ماه جاری نیز می‌توانند برای اسکان در خوابگاه‌ها ثبت نام کنند و از ۱۹ فروردین ماه نیز می‌توانند در خوابگاه سکونت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 565267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.