بازدید ۵ هزار گردشگر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خوانسار

فرماندار خوانسار با اشاره به اجرای ویژه برنامه نوروزی «بهار جان‌ها» از سیمای مرکز اصفهان و شبکه شما تا سیزدهم فرودین ماه، گفت: از بیست و ششم اسفند ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین ماه پنج هزار گردشگر از جاذبه‌های طبیعی و و مراکز تاریخی و مذهبی شهرستان خوانسار بازدید داشتند.

عباسعلی علی‌خاصی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک ماه قبل از سال ۱۴۰۱ با تشکیل ستادهای نوروزی شهرستان در راستای رفاه مسافران و گردشگران از لحاظ خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی و گردشگری و اقامتی تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: ظرفیت اسکان مسافران در مراکز اقامتی هتل‌ها، مهمانسرا، بوم‌گردی، خوابگاه دانشگاه ریاضی و مدارس شهرستان خوانسار تکمیل و برخی گردشگران فقط روزانه در شهرستان حضور داشتند.

فرماندار خوانسار گفت: از بیست و ششم اسفندماه ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین ماه پنج هزار گردشگر از مراکز گردشگری، تاریخی و مذهبی شهرستان بازدید داشتند که گلستان‌کوه، پارک ملی سرچشمه و دالان سبز خوانسار بیشترین جذب بازدید داشته است.

علی‌خاصی تصریح کرد: نوروز امسال؛ نصب المان خرس در پارک عسل در وردی شهر از سمت دامنه و کوه‌های مملو از برف خوانسار به جذابیت شهرستان افزوده است.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه نوروزی «بهار جان‌ها» از سیمای مرکز اصفهان و شبکه شما، افزود: این برنامه از ششم تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح به صورت زنده پخش می‌شود.

فرماندار خوانسار افزود: این برنامه به معرفی سوغات، صنایع دستی، غذاهای محلی، جاذبه‌های گردشگری، میراث ناملموس، اماکن مذهبی و تاریخی و میراث معنوی خوانسار از جمله محرم خوانسار و تعزیه قودجان می‌پردازد.

علی‌خاصی گفت: مهمانان ویژه برنامه «بهار جان‌ها» امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و کارآفرینان حوزه‌های مختلف و هنرمندان و مداحان شهرستان هستند.

کد خبر 565260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.