اسکان ۲۰ هزار نفر در مراکز اقامتی اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شامگاه گذشته (یازدهمین شب از نوروز ۱۴۰۱) بیش از ۲۰ هزار نفر مسافر شب‌خواب در مراکز اقامتی مشخص شده شهر اصفهان بر اساس اولویت‌های اعلام شده، اسکان یافتند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در یازدهمین شب از نوروز ۱۴۰۱ و پانزدهمین شب از آغاز به‌کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان همچون شب‌های گذشته هیچ‌گونه مشکلی برای اقامت و اسکان مسافران در اصفهان نداشتیم و بیش از ۲۰ هزار نفر مسافر شب‌خواب در مراکز اقامتی مشخص شده شهر اصفهان بر اساس اولویت‌های اعلام شده، اسکان یافتند.

وی از روند نزولی ورود مسافر شهر اصفهان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمام مراکز اقامتی شهر از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها با تمام ظرفیت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت؛ به طوری که میهمانان شهر اصفهان با انتخاب محل‌های اقامت نسبت به اسکان خود اقدام کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته ۱۶۰۰ نفر مسافر شب خواب در چهار ورزشگاه اقامت داشتند، ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس از روز چهاردهم فروردین‌ماه، شب گذشته فقط تعدادی از مدارس آموزش‌وپرورش در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در یازدهمین شب از نوروز ۱۴۰۱ در منازل استیجاری ۱۰۵۰ نفر شب خواب اقامت کردند، همچنین ۱۰ خوابگاه دانشجویی از مدار استفاده خارج شد و در سه خوابگاه‌های دانشجویی نیز ۲۰۰ نفر مسافر اسکان یافتند.

شفیعی ادامه داد: باغ فدک به عنوان تنها محل اقامت مسافران به صورت روباز و چادر خواب، شب گذشته مورد استفاده قرار گرفت و حدود ۱۰۱۰ خودرو وارد این مجموعه شد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

کد خبر 565252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.