لغو ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در کمربند سبز جنوبی

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از لغو ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در عرصه‌های کمربند سبز جنوبی همزمان با روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه و به منظور فراهم ساختن شرایط مناسب برای گذران اوقات شهروندان در دل طبیعت خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته، ورود خودروهای شخصی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه از ساعت ۷ تا ۱۶ به کمربند سبز جنوبی امکان‌پذیر خواهد بود و شهروندان می‌توانند این عرصه‌های چشم نواز را به عنوان یکی از مقاصد تفرجگاهی خود برای حضور در دامان طبیعت در این ایام انتخاب کنند.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت حضور در این عرصه‌ها مواردی نظیر حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از رها کردن زباله در دل طبیعت، محافظت از درختان موجود در مقابل شکستن شاخه‌ها یا آتش‌سوزی آنها را رعایت کنند.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: با توجه به وسعت عرصه‌های کمربند سبز جنوبی و به منظور حفظ ایمنی کوهنوردان و دوچرخه‌سواران، مقرر گردیده است کلیه خودروهای واردشده به این عرصه‌ها تا ساعت ۱۸ از کمربند سبز جنوبی خارج شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از مسیر انتهای لادن ۴۸ وارد این عرصه‌های سبز و چشم‌نواز شده و از حضور در دل طبیعت در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی بهره مند شوند.

به گزارش ایمنا، عرصه‌های کمربند سبز در تمام ایام سال یکی از مهم‌ترین مقاصد کوهنوردان و طبیعت گردان در ارتفاعات جنوبی کلانشهر مشهد است.

کد خبر 565232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.