مسافران نوروزی، سفیران فرهنگی هستند

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از ارائه ۵۶۴ چادر اسکان تا روز یازدهم به مسافران این منطقه خبر داد و گفت: مسافران نوروزی، سفیران فرهنگی شهر و دیار خود هستند و با توجه به دستورات دینی در خصوص تکریم میهمان، وظیفه داریم زمینه‌ای فراهم کنیم تا میهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه به منظور آمادگی کامل و فراهم ساختن بستر مناسب برای پذیرایی شایسته از میهمانان نوروزی، اظهار کرد: سیاست ما این است که شهر اصفهان را به عنوان یک شهر گردشگر معرفی کنیم، بنابراین همکاری و هماهنگی تمام واحدهای شهرداری برای بهبود نما و منظر شهری، ایجاد ایستگاه‌های راهنمای مسافر، تأمین امنیت محل اسکان مسافران، ساماندهی، تابلوهای راهنمای شهری و حفظ نام و اعتلای جایگاه شهر اصفهان باید در اولویت‌های کاری این ستاد قرار گیرد.

وی، اقدامات ستاد نوروزی را تشریح کرد و افزود: روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۰ و ابتدای نوروز ۱۴۰۱ فعالیت‌های مؤثری در ستاد اسکان انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ادامه داد: نصب المان‌های نوروزی در شب، برپایی و نورپردازی سفره هفت سین در میدان جمهوری، اصلاح و تعمیر سرویس‌های بهداشتی برای شهروندان و مهمانان نوروزی، رنگ‌آمیزی آب نماهای سطح منطقه، نظافت و شست‌وشوی سری چراغ‌ها، نصب آب نماهای پرتابل، تأمین روشنایی و تکمیل موارد معیوب، نصب ادوات، شیرآلات در محل‌های اسکان از مهمترین اقدامات این منطقه برای رفاه حال مسافران نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: به همت معاونت خدمات شهری منطقه، «ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ و میزبانی از مسافران نوروزی در ورودی شمال غرب اصفهان» طبق سنوات گذشته و در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و ایجاد فضای زیبا و دلنشین برای میهمانان نوروزی تشکیل و در حال خدمات‌رسانی است.

صیرفی‌نژاد بر لزوم برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی‌های منسجم و نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با هماهنگی کامل ستاد نوروزی تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات گردشگری برای مسافران ضروری است و باید با ارائه تسهیلات لازم، ایجاد زمینه رضایت خاطر میهمانان و رفاه و آسایش آنها را سرلوحه تمام کارها قرار دهیم.

وی اظهار کرد: هم‌افزایی، همکاری، همفکری و همدلی شهرداری و همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای انجام تدابیر لازم در شرایط بحرانی و مقابله با حوادث احتمالی یکی از اولویت‌های اصلی ستاد خدمات سفر منطقه دو است که با انجام کمترین هزینه بهترین خروجی و عملکرد را ارائه دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه مهمانان نوروزی از ارائه خدمات، بهداشت و برخورد کارکنان این ستاد به خصوص برای اجرای برنامه‌های متنوع و نحوه اطلاع رسانی رضایت دارند، تصریح کرد: در این راستا مجموعه مدیریت شهری به خصوص شهردار اصفهان و منطقه عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

وی از ارائه ۵۶۴ چادر اسکان تا روز یازدهم به مسافران این منطقه خبر داد و گفت: مسافران نوروزی، سفیران فرهنگی شهر و دیار خود هستند و با توجه به دستورات دینی در خصوص تکریم میهمان، وظیفه داریم زمینه‌ای فراهم کنیم تا میهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

صیرفی‌نژاد هدف از بسیج امکانات نهادهای متولی در ستاد تسهیلات سفر نوروزی را افزایش میزان حضورپذیری میهمانان در اصفهان مهمانان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات درخور توجهی در نوروز امسال انجام گرفته است و این اقدامات موجب رضایت‌مندی هرچه بیشتر مسافران نوروزی شده است.

کد خبر 565191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.