افزایش ۲۵ درصدی ترددهای نوروزی در مازندران

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۱، تعداد تردد انواع وسایل نقلیه در راه‌های ارتباطی این استان از ۳۳ میلیون تردد گذشت که ۲۵ درصد بیشتر از ترددهای مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، محسن هاشمی اظهار کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ فروردین به استناد آمارهای ثبت شده به وسیله دوربین‌های ترددشمار مازندران، ۳۳ میلیون و ۵۱۷ هزار تردد ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و اطلاعات به دست آمده از دستگاه‌های ترددشمار اداره مدیریت راه‌ها، هم اکنون تردد در بعضی مقاطع محورهای هراز و کندوان برای خروج از استان نیمه‌سنگین تا سنگین است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: بیشترین حجم تردد در محورهای استان از ابتدای طرح نوروزی مربوط به روز یکشنبه هفت فروردین با ثبت بیش از دو میلیون و۶۰۰ هزار تردد است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها به لحاظ ترافیکی و جوی و همچنین انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کرده یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 565184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.