از قتل همسر توسط مرد ۷۰ ساله‌ تا انتقام از مرد جوان با ضربه چاقو

مرد ۷۰ ساله همسر خود را به قتل رساند، بازداشت عوامل فروش بلیت جعلی در بازی ایران و لبنان، حمله پلنگ به زن ۳۸ ساله، زلزله ۴.۴ ریشتری در خوزستان، تصادف خونین، انتقام خونین از مرد جوان با ضربه چاقو، حریق در منزل مسکونی درپی اتصالی برق، انفجار شارژر همراه در خودرو را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مختار باویر فرمانده انتظامی آبدانان اظهار کرد: د پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بخش مورموری شهرستان آبدانان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی ۷۰ ساله با ضرب گلوله اسلحه شکاری همسر ۶۵ ساله خود را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه پلیس اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، ادامه داد: با حضور به موقع پلیس متهم دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بازداشت عوامل فروش بلیت جعلی در بازی ایران و لبنان

روز گذشته دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در مشهد و استادیوم امام رضا (ع) برگزار شد که ملی‌پوشان کشور توانستند با نتیجه دو بر صفر پیروز شوند و با ۲۵ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کنند.

در حالی که در اطلاعیه و اخبار مختلف از فوتبال‌دوستان درخواست شد بدون تهیه بلیت به شکل قانونی و با ثبت و ورود اطلاعات صحیح در اطراف ورزشگاه حاضر نشوند، برخی از هواداران بدون در اختیار داشتن بلیت در اطراف ورزشگاه حضور یافته و خواستار ورود به ورزشگاه بودند که این اتفاق موجب بروز مسائلی شد و نهایتاً موجب شد تعداد بیشتری تماشاگر نسبت به تعداد در نظر گرفته شده براساس پروتکل‌های بهداشتی وارد ورزشگاه شوند.

براساس بانک اطلاعاتی سامانه بلیت فروشی برخی از موارد ثبت شده با کد ملی و اسامی نادرست نیز مصداق تخلف و ثبت اطلاعات غیرواقعی به شمار می‌رود که بر اساس عدم انطباق اطلاعات وارده با کارت شناسایی ملی بلیت‌های دریافت شده به این صورت نیز فاقد اعتبار است.

متأسفانه برخی افراد سودجو در حاشیه برگزاری این مسابقه اقدام به چاپ و فروش بلیت‌های جعلی به برخی از آقایان و بانوان کردند که برخی از آن‌ها دستگیر شدند.

حمله پلنگ به زن ۳۸ ساله

سرهنگ دوم حسن رفیعی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار کرد: یک قلاده پلنگ به زنی که به همراه خانواده خود در اطراف روستای حاج میر بخش کاغذکنان درحال گردش بوده است حمله کرده و وی را از نواحی بدن مورد جراحت قرار داده است.

وی افزود: فرد مصدوم بلافاصله به بخش درمانی شهرستان منتقل شده و تحت مراقبت است.

زلزله ۴.۴ ریشتری در خوزستان

بنابر اعلام جمعیت هلال احمر، ساعت ٨: ٣٩ صبح امروز زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتری استان خوزستان حوالی بهبهان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ١٦ کیلومتری زمین، مرز استان‌های خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر را لرزاند.

بر اثر این زمین لرزه یک نفر (بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور) مصدوم و به صورت سرپایی درمان شد. با توجه به ارزیابی تیم‌های هلال احمر، زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته است.

تصادف خونین در بزرگراه آزادگان

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده شمال به جنوب آزادگان – پل فتح به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو نفر از سرنشینان سواری سمند به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند، افزود: گزارش اولیه حاکی از آن بود که ترکیدگی چرخ جلو سواری سمند باعث چرخیدن این خودرو شده است و یک دستگاه سواری آریو که در این مسیر درحال تردد بوده با این خودرو برخورد می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو سواری پس از برخورد به داخل رفیوژ میانی بزرگراه و فضای خالی بین دو گاردریل رفته و پس از برخورد با دیوار بتنی زیر پل متوقف شده‌اند، ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن‌سازی محدوده تصادف، برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

انتقام خونین از مرد جوان با ضربه چاقو

حدود ساعت سه بامداد یکم فروردین‌ماه سال جاری خبر قتل مردی ۲۰ ساله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۱۶ مولوی واصل شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود مردی حدوداً ۲۰ ساله در یک درگیری خیابانی با یک ضربه چاقو از ناحیه اطراف قلب زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

تحقیقات بیشتر پلیس حاکی از آن بود که مقتول احتمالاً به خاطر اختلافات با دوستان خود درگیر شده، به قتل رسیده و به این ترتیب نخستین قتل در سال ۱۴۰۱ در تهران رقم خورده است.

در نهایت مراتب این قتل به بازپرس امور جنایی تهران نیز اعلام و جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات بیشتر برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

حریق در منزل مسکونی درپی اتصالی برق

روح‌الله فدایی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اظهار کرد: وقوع این حادثه ساعت ۱:۵۳ بامداد امروز _یازدهم فروردین‌ماه_ درپی تماس با شماره ۱۲۵ به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان ملاحبیب‌الله شریف کاشان رخ داده بود و تیم‌های اطفای حریق از ایستگاه شماره چهار این سازمان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه درپی این حادثه قسمت‌های قابل توجهی از وسایل منزل سوخت، ادامه داد: پس از عملیات اطفای حریق در بررسی‌های اولیه، علت حریق اتصالی برق تشخیص داده شد اما علت اصلی حریق در دست بررسی است.

انفجار شارژر همراه در خودرو

روح‌الله فدایی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اظهار کرد: با اعلام به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان، ساعت ۱۶:۵۹ روز گذشته _دهم فروردین‌ماه_ تیم‌های عملیاتی ایستگاه شماره شش این سازمان جهت اطفای حریق به محل حادثه واقع در بلوار قطب راوندی پارک آیت‌الله مدنی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی موفق شدند به موقع آتش ایجاد شده در داخل کابین خودروی ال ۹۰ را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان ادامه داد: این قبیل انفجار و حریق‌ها بیشتر براثر استاندارد نبودن دستگاه، فرسودگی باطری، گرم بودن محیط و شارژ طولانی‌مدت حادث می‌شود و باید دقت کرد از نگهداری شارژر در خودرو به خصوص در فصول گرم سال خودداری کرد.

کد خبر 565133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.