بازدید ۲۶۷ هزار مسافر نوروزی از نطنز

فرماندار شهرستان نطنز با بیان اینکه شهرستان نطنز با ٢٦٧ هزار بازدید کننده رتبه سوم را از لحاظ آمار به خود اختصاص داده است، گفت: شهرستان نطنز در حال حاضر ۱۵۴۰ تخت فعال در مراکز بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی، کمپ گردشگری و هتل دارد و تا سال آینده با افزایش تعداد ۵۲۰ تخت جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمد ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب و وجود ظرفیت‌های قابل توجه در شهرستان، اظهار کرد: نوروز امسال شهرستان نطنز با ٢٦٧ هزار بازدید کننده، رتبه سوم را از لحاظ آمار به خود اختصاص داده است.

وی افزود: وجود امامزادگان واجب‌التعظیم آقاعلی عباس (ع) و شاهزاده محمد (ع) بادرود و همچنین امامزاده شاه سلطان حسین (ع) در بخش مرکزی، مسجد جامع نطنز، اماکن میراثی و تاریخی، آداب و رسوم شهرها و روستاها، هوای مطبوع و طبیعت بکر جهت حضور مسافران تأثیر بسزایی داشته است.

فرماندار شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: نزدیکی کوهستان کرکس با کویر (دو نوع آب هوای کویری و کوهستانی) در شهرستان، تأثیر زیادی در جذب گردشگر داشته و مواردی همچون وجود سه بوتیک هتل و همچنین تنها هتل چهار ستاره شهرهای استان و اکو کمپ توریستی متین‌آباد و همچنین وجود روستاهای دیدنی از جمله ابیانه از موارد مهمی بوده که توانسته در بحث گردشگری و فراهم کردن شاخص‌های حضور مسافر، مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان نطنز در حال حاضر ۱۵۴۰ تخت فعال در مراکز بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی، کمپ گردشگری و هتل دارد و تا سال آینده با افزایش تعداد ۵۲۰ تخت جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.

ظریفی تاکید کرد: برای سال‌های بعد حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، ایجاد زیر ساخت مناسب در بحث گردشگری مانند ساخت مساجد و سرویس بهداشتی و وسایل و امکانات رفاهی مناسب، نصب تابلو راهنمایی بخصوص شناسایی نطنز در اتوبان‌ها و جاده‌های اصلی، تبلیغات در فضای مجازی تأثیرات مد نظر است.

کد خبر 565118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.