فعالیت رایگان مترو شیراز در روز ۱۴ فروردین‌

شهردار شیراز با تاکید به فعالیت رایگان مترو بعد از تعطیلات نوروزی، گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس در روز چهاردهم فروردین، متروی این کلانشهر برای استفاده شهروندان رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی با اشاره به ظرفیت حمل و نقل عمومی شهر شیراز برای بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در کنار همتی که در آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس وجود دارد، شهرداری شیراز نیز در خدمت شهروندان، دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر شیراز خواهد بود.

وی بابیان اینکه تمام ظرفیت حمل‌ونقل عمومی شهر در روز چهاردهم فروردین‌ماه، روز بازگشایی مدارس فعال خواهد بود، ادامه داد: در این خصوص‌سیستم اتوبوسرانی از ساعت ۶ مترو نیز از ساعت ۶:۰۵ خدمت‌رسانی خواهند کرد تا مشکلی در این حوزه وجود نداشته باشد.

شهردار شیراز با بیان اینکه آمادگی کامل برای سرویس مدارس در مجموعه حمل‌ونقل شهرداری شیراز وجود دارد، گفت: در آذرماه سال گذشته نرخ سرویس مدارس در شورای اسلامی شهر شیراز مصوب و به ادارات مربوطه ابلاغ شده و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سرویس مدارس، شرکت‌های متقاضی ثبت نام کرده‌اند و ساماندهی لازم انجام شده است و منتظر اعلام لیست از سوی آموزش‌وپرورش برای تخصیص ناوگان برای سرویس مدارس هستیم.

اصنافی با تاکید بر لزوم تسریع در تعیین آمار اعلامی از سوی آموزش و پرورش، تصریح کرد: آمادگی کامل برای تخصیص ناوگان برای سرویس مدارس در شهرداری شیراز وجود دارد و در صورتی که تا یکی دو روز اول هفته آینده لیست تعداد سرویس مورد نیاز به شهرداری شیراز اعلام شود، امیدواریم تا پایان هفته آینده کار انجام شود و مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

وی ادامه داد: از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس درخواست می‌شود که برای سهولت در تردد شهری ساعت شروع مدارس را به نوعی تنظیم کرده تا والدین همزمان مراجعه کمتری به جلوی مدارس به ویژه در دو سه روز اول داشته باشند.

شهردار شیراز گفت: از والدین دانش‌آموزان درخواست می‌شود از آنجا که حضور همه دانش آموزان با خودروی شخصی والدین مشکلاتی را به همراه خواهد داشت، سعی کنند با وسایل حمل‌ونقل عمومی تردد کنند تا تکلیف سرویس آنها مشخص شود.

کد خبر 565103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.