نصب المان‌های ویژه ماه رمضان در سطح شهر

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: المان‌های ویژه ماه رمضان در سطح شهر نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _پنجشنبه یازدهم فروردین‌ماه_ در جلسه هماهنگی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در روزهای پایانی نوروز باید تمام سفره‌های هفت‌سین جمع‌آوری و شهر برای استقبال از ماه مهمانی خدا آماده و فضای شهر فضای معنوی شود.

وی با بیان اینکه در روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان اقدامات به تبیین حال و هوای ماه مبارک اختصاص دارد، افزود: جملاتی مانند رمضان ماه تزکیه، ماه پاکی، ماه محبت، ماه نیکوکاری و جملات معنوی در قالب تابلوهای پازلی و بنر در سطح شهر و اتوبوس و تاکسی‌ها نصب می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد اضافه کرد: در اواسط ماه مبارک رمضان طرح‌هایی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و در مرحله بعد فضاسازی معنوی شهر به مناسبت ایام شب‌های قدر اختصاص خواهد یافت که در لیالی قدر طرح‌های مربوط به وفات حضرت خدیجه کبری (س)، ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان شهرداری انجام می‌شود و در اجرای برنامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های متولی مشارکت لازم را خواهیم داشت.

نجفی با بیان اینکه حرمت ماه مبارک رمضان توسط افرادی که معذورات دارند در سطح شهر باید حفظ شود، گفت: لازم است در پارک‌ها و پایانه مسافربری مکانی پیش‌بینی شود تا مسافران از روزه‌خواری در مکان‌های عمومی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: تمام سرویس‌های بهداشتی کنترل و نواقص احتمالی آنها رفع خواهد شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد از نیروهای خدمات شهری خواست در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه اطراف مساجد و نمازخانه پارک‌ها و پایانه مسافربری آزادی را نظافت و غبارروبی و سیستم پخش اذان در مناطق و نواحی شهرداری، پایانه مسافربری و پارک‌ها فعال شود.

وی با بیان اینکه المان‌های ویژه ماه رمضان در سطح شهر نصب می‌شود، گفت: تیز و مستند توسط فرهنگسرای رسانه شهرداری تهیه و در ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود، از ظرفیت فضای مجازی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان نیز بهره‌مند خواهیم شد.

کد خبر 565076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.