۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
حمایت رونالدینیو از لیونل مسی

اسطوره برزیلی که زمانی با لیونل مسی همبازی بود، به تازگی از او حمایت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رونالدینیو بازیکن افسانه‌ای برزیلی معتقد است که بالاخره ستاره‌های تیم پاری سن ژرمن با یکدیگر به همکاری کامل می‌رسند و اتفاقات خوبی که باید را برای تیمشان رقم می‌زنند.

رونالدینیو از آن دست اسطوره‌های تاریخ فوتبال محسوب می‌شود که تقریباً تمامی هواداران دوستش دارند. او که درخشش‌های چشمگیری در تیم ملی برزیل داشت، در تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز توپ زد. در دوران ابتدایی حضور مسی در بارسلون، رونالدینیو نیز از بازیکنان این تیم بود و ارتباط خوبی با این بازیکن آرژانتینی داشت.

در حالی که در طی هفته‌های اخیر لیونل مسی و نیمار با فشار بی امان انتقادها مواجه شده‌اند، رونالدینیو باور دارد بالاخره این زمان تلخ برای پی اس جی به پایان می‌رسد. او گفته است: اگر علیه بهترین بازیکنان جهان سوت می‌زنید، برای چه کسی کف می‌زنید؟

مسی از زمان حضورش در فرانسه تنها ۷ گل برای پی اس جی به ثمر رسانده و نتوانسته به تیمش برای پایان دادن به انتظار طولانی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. پس از تحمل یک شکست دور از انتظار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید، مسی و نیمار توسط هواداران مورد انتقاد شدید قرار گرفتند و عدم کسب نتایج رضایت بخش در سایر بازی‌ها، این دو بازیکن را تحت فشار بیشتری قرار داد.

رونالدینیو دو سال را در پارک دو پرنس گذراند آن هم قبل از اینکه در سال ۲۰۰۳ به اسپانیا برود. او در زمان پیوستن مسی به پی اس جی گفته بود: برای مسی تحمل این شرایط سخت است چرا که او پس از سال‌ها بازی در بارسلونا و عادت کردن به این باشگاه، حالا باید یک سیستم کاملاً متفاوت را تجربه کند. تغییر شرایط برای او که همیشه در جایگاه یکسانی بازی کرده کار ساده‌ای نیست. او فقط انطباق لازم با تیمش را ندارد و مشکلاتی که دارد به زودی حل می‌شود. بهتر است بگوییم که مسی تنها به زمان نیاز دارد.

اسطوره برزیلی ادامه داد: من هیجان‌های هواداران را نمی‌فهمم. اگر علیه مسی سوت بزنید، چیزی باقی نمی‌ماند! اگر قرار باشد علیه بهترین‌های دنیا سوت بزنید، چه کسی را تشویق می‌کنید؟ متوجه نمی‌شوم. مشکل تیم پاری سن ژرمن مسی یا نیمار نیست. هواداران از اینکه نتوانستند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند خوشحال نبودند. دو نام بزرگ پاری سن ژرمن نیمار و مسی هستند، بنابراین طبیعی است که انتظارات از آن‌ها بیشتر باشد اما فکر می‌کنم هواداران از همه بازیکنان ناراضی هستند، نه فقط از آن دو بازیکن. البته این طبیعت فوتبال است و تا مدتی دیگر همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی در پایان راجع به شرایط نیمار گفت: امیدوارم فصل بعد نیمار مصدوم نشود. او هر سال در تیم ملی یا پاری سن ژرمن به عناوین مختلفی دست می‌یابد. البته هنوز با این تیم برنده لیگ قهرمانان نشده اما امیدوارم با کمک مسی بتواند این کار را هم انجام دهد. این دو نفر به همراه امباپه می‌توانند داستان بزرگی در تاریخ فوتبال به جای بگذارند. فکر می‌کنم امباپه در پی اس جی بماند. البته در فوتبال، خیلی چیزها می‌توانند به سرعت اتفاق بیفتند.

کد خبر 565052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.