لزوم نگاه ویژه و افزایش سرمایه‌گذاری در باغ فدک اصفهان

مسئول کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به پتانسیل و جایگاه اصفهان، باید کمپ گردشگری امکانات و تجهیزات بیشتری داشته باشد، بنابراین لازم است نگاه ویژه و سرمایه‌گذاری بیشتری در باغ فدک انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن زمانی امروز _پنجشنبه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: ستاد خدمات سفر باید بدون تعطیلی در طول سال فعال باشد و جلسات آن نیز برگزار شود، البته لازم است بازنگری کلی در خدمات سفر شهر اصفهان انجام شود تا شاهد ارتقای کیفی خدمات باشیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، ارائه خدمات به گردشگران و خدمت‌رسانی به مردم شهر است‌، گفت: همگرایی در مجموعه شهرداری و بین شهرداری و سایر دستگاه‌ها باید بیشتر باشد، البته امسال ستاد خدمات سفر دیرتر از سال‌های قبل فعالیت خود را آغاز کرد که کاستی‌ها را توجیه‌پذیر می‌کند، اما لازم است در سال‌های آینده توجه بیشتری به همگرایی باشد.

مسئول کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با پتانسیل و جایگاهی که اصفهان دارد باید کمپ گردشگری امکانات و تجهیزات بیشتری داشته باشد، بنابراین نگاه ویژه و افزایش سرمایه‌گذاری در باغ فدک اصفهان لازم است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر، گفت: لازم است اطلاع رسانی اماکن خدماتی مانند رستوران‌ها و حتی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و یا آنچه ستاد هدایت انجام می‌دهد با دقت بیشتری انجام شود تا گردشگران هنگام ورود به شهر دچار سردرگمی نشوند.

زمانی با بیان اینکه در بخش اسکان باید سیاست‌گذاری مناسبی انجام شود، افزود: اولویت اسکان مسافران در باغ فدک و یا ورزشگاه‌ها باید بازنگری شود و همچنین تعرفه برخی از خدمات شهری متناسب نبوده است که باید تغییراتی در آن ایجاد شود.

مسئول کمیته بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مردم اصفهان نیز علاوه بر گردشگران، انتظاراتی از خدمات سفر شهر اصفهان دارند، لذا باید در سیاست‌گذاری‌ها به مردم اصفهان هم توجه و برنامه‌هایی برای آنها برگزار شود.

کد خبر 565049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.