تمهیدات لازم برای روز طبیعت اندیشیده شده است

شهردار زنجان گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین ماه توسط شهرداری به ویژه در راستای ارج نهادن به پاکیزه نگهداشتن محیط زیست اندیشیده شده است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فیروزفر با تاکید بر اینکه شهرداری زنجان خدمات خود را در طول سال حتی لحظه‌ای تعطیل نمی‌کند، اظهار کرد: تلاش کردیم تا که شهروندان خاطره خوشی از روز طبیعت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم در راستای آماده‌سازی بوستان‌های شهر اندیشیده شده و تمام بوستان‌ها و پارک‌ها پذیرای شهروندان هستند تصریح کرد: پارک‌های ملت، ارم، گلستان و خانه قرآن در روز طبیعت برای استفاده شهروندان دایر بوده و آماده‌سازی شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه سازمان‌های خدماتی از جمله آتش‌نشانی، به صورت کشیک در مبادی ورودی شهری و بوستان‌ها و پارک‌ها شهر زنجان مستقر خواهند شد، افزود: کارکنان خدمات شهری به منظور توزیع کیسه‌های مخصوص زباله و هیزم در نقاط مختلف شهر حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه داشتن شهری زیبا و پاکیزه و همچنین راحتی و آسایش شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری است، گفت: تمام نیروهای شهرداری در روز طبیعت آماده‌باش هستند تا خدمات لازم را ارائه دهند و در صورت رهاسازی زباله‌ها محیط پاکسازی می‌شود.

فیروزفر تاکید کرد: سعی داریم شرایط لازم برای گذران ساعاتی خوش برای شهروندان زنجانی فراهم شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 565038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.