کتاب «از من نخواه آرام بگیرم» منتشر شد

روایت زندگی شهید مدافع‌ حرم، سید اسماعیل سیرت‌نیا در کتابی با عنوان «از من نخواه آرام بگیرم» به قلم الهه آخرتی و توسط نشر بیست‌وهفتم بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش ایمنا، زندگی‌نامه شهید مدافع حرم سیداسماعیل سیرت‌نیا با عنوان «از من نخواه آرام بگیرم» و یازدهمین کتاب از مجموعه کتب مدافعان حرم نشر ۲۷ بعثت است که به قلم «الهه آخرتی» منتشر شده است.

سید اسماعیل سیرت‌نیا از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و فردی است که هم‌زمان یک پاسدار، دانشجو، فعال فرهنگی، خادم الشهدا، طلبه و به معنای کامل کلمه آتش به اختیاری است که از ۱۴، ۱۵ سالگی‌اش هر کاری که توانسته است برای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن انجام داده است؛ لذا از آن شخصیت‌هایی است که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار او گذشت.

«از من نخواه آرام بگیرم» از نگاه آنانی که سیداسماعیل سیرت‌نیا را درک کرده‌اند، او را روایت می‌کند و نشان می‌دهد که این شهید مدافع حرم به‌صورت مداوم و خستگی‌ناپذیر و حتی بعضاً بیش‌فعالانه، مشغول فعالیت در تمام زمینه‌هایی بوده است که ورود به آن را ضرورت جامعه تشخیص می‌داده است.

سیداسماعیل سیرت‌نیا متولد بیست‌وسوم تیر سال ۱۳۵۷ و اصالتاً اهل شهر رشت و ساکن تهران بوده است. او در عملیات مستشاری در سوریه در جریان عملیات محرم هفدهم آبان سال ۱۳۹۴ و در نزدیکی حلب با اصابت ترکش خمپاره به ناحیه پهلو و پشت سرش همچون مادرش حضرت زهرا (س) در سن ۳۷ سالگی به شهادت رسید و پیکر او بعد از تشییع در ستاد تیپ عملیاتی سپاه محمد رسول‌الله (ص) در زادگاه خود شهر رشت، تشییع و تدفین شد.

کتاب «از من نخواه آرام بگیرم»، زندگی‌نامه شهید مدافع حرم سیداسماعیل سیرت‌نیا به قلم «الهه آخرتی» در شش فصل و ۳۹۲ صفحه گردآوری و توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده است.

منبع: ایکنا

کد خبر 565032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.