رونق تولید باعث رفع معضل بیکاری در کشور می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر املش گفت: حمایت جدی مسئولان از تولیدکنندگان و رونق تولید باعث افزایش اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری در کشور می‌شود.

محمد ذکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شعار سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در سال‌های اخیر، رونق تولید از تأکیدات مقام معظم رهبری بر کارگزاران نظام اسلامی بوده است و بر اساس فرمایش ایشان تولید باید بر مبنای اشتغال‌زایی باشد.

وی افزود: سطح اشتغال در کشور بسیار پایین است، بنابراین برای رفع معضل بیکاری و افزایش اشتغال در جامعه، مسئولان باید به صورت جدی از تولیدکنندگان حمایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر املش تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوص و استفاده از مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان باعث رونق تولید و اشتغال‌زایی جوانان می‌شود.

وی افزود: به منظور اشتغال‌زایی و ایجاد انگیزه در جوانان، استفاده از نظرات افراد تحصیل کرده و مشتاق کار، برگزاری مسابقه طراحی میدان چای و تابلوی ورودی شهر املش با اعطای جایز به طرح برتر، توسط مدیریت شهری طی فراخوانی هم‌اکنون در حال انجام است.

ذکری خاطرنشان کرد: دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از نظرات علمی جوانان تحصیل کرده بومی برای ساماندهی پارک گلستان و منطقه گردشگری استخر زربیجار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شهرداری و شورای اسلامی شهر املش است.

به گزارش ایمنا، شهرستان املش با بیش از ۴۴ هزار نفر جمعیت با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 564986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.