مجوز حضور هواداران برای بازی ذوب‌آهن تا این لحظه صادر نشده است

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: در صورت حل شدن مشکل سامانه بلیت‌فروشی، می‌توانیم به عنوان یک استان نمونه در ایام کرونا نسبت به حضور هواداران در ورزشگاه‌ها اقدام کنیم.

حمیدرضا دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حضور تماشاگران برای مسابقات فوتبال لیگ برتر، اظهار کرد: مجوز حضور تماشاگران برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال توسط سازمان لیگ فوتبال با رعایت ضوابط خاص صادر شده است. اصلی‌ترین موضوع، بحث دسترسی سامانه بلیت‌فروشی دو باشگاه به سامانه امید وزارت بهداشت جهت تأیید افراد متقاضی خرید بلیت، تزریق دو دوز واکسن کرونا و گذشت ۱۴ روز از تزریق دوز دوم است که در صورت محقق شدن این موضوع می‌توان نسبت به حضور تماشاگران در مسابقات آتی در ورزشگاه‌ها اقدام کرد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت فوتبال استان اصفهان و باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، پیگیر فراهم شدن مقدمات شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه از دیگر شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها شرایط سخت‌افزاری خود ورزشگاه است، تصریح کرد: ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر تقریباً همه شرایط را فراهم کردند و می‌توانیم امیدوار باشیم با حل مشکل سامانه بلیت‌فروشی در اولین فرصت شاهد حضور تماشاگران در هر دو ورزشگاه خواهیم بود.

دادخواه در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا بازی ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان با تماشاگر است یا خیر، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های که انجام شده تا این لحظه مجوز حضور هواداران برای این دیدار را دریافت نکردیم.

وی افزود: در صورت حل شدن مشکل سامانه بلیت‌فروشی، می‌توانیم به عنوان یک استان نمونه در ایام کرونا نسبت به حضور هواداران در ورزشگاه‌ها اقدام کنیم.

کد خبر 564978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.