گوگل در حال کار بر قابلیت تشخیص چهره برای سری پیکسل ۶ است

به نظر می‌رسد که شرکت گوگل همچنان مشغول کار بر قابلیت بازگشایی قفل با تشخیص چهره برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چندین ماه از زمان عرضه دو گوشی پیکسل شش و پیکسل شش پرو گذشته است، اما هنوز از قابلیت تشخیص چهره بی‌بهره هستند. شایعات منتشر شده حاکی از این بود که گوگل قابلیت بازگشایی قفل با تشخیص چهره را برای این دو محصول پرچم‌دار ارائه خواهد کرد، اما در نهایت سری پیکسل شش بدون این ویژگی وارد بازار شد.

به نظر می‌رسد که هنگام بررسی سومین نسخه بتا اندروید 12 (QPR)، شواهدی از قابلیت تشخیص چهره برای سری پیکسل ۶ به دست آمده است، این شواهد نشان می‌دهد که گوگل احتمالاً همچنان در حال کار بر قابلیت تشخیص چهره برای گوشی‌های سری پیکسل شش است. بنابراین ممکن است این ویژگی با به‌روزرسانی نرم‌افزاری به پرچم‌داران کنونی این شرکت اضافه شود، البته تا این لحظه هیچ بازی زمانی مشخصی برای ارائه این قابلیت اعلام نشده است.

این احتمال نیز وجود دارد که گوگل در حال آزمایش قابلیت تشخیص چهره برای مدل‌های آینده پیکسل است. شواهد پیشین ارائه شده نشان می‌دهد که سیستم تشخیص چهره در سری پیکسل شش در مرحله شناسایی چهره انرژی زیادی مصرف می‌کرد، بنابراین این موضوع یکی از دلایل حذف این قابلیت از این گوشی‌ها بوده است.

کد خبر 564949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.