استقبال بلژیکی‌ها از اسکوترهای برقی برای تردد در شهر

نیمی از مردم بروکسل برای سفرهای منظم و بدون دردسر در سطح شهر از اسکوترها و دوچرخه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل دات، به‌منظور پاسخگویی به تقاضای روبه رشد شهروندان در سراسر بروکسل، ناوگان دوچرخه‌های الکترونیکی خود را گسترش داده و نسل بعدی اسکوترهای برقی را در این شهر راه اندازی کرده است.

در سال ۲۰۲۱، شرکت حمل‌ونقل دات، شاهد افزایش بیش از دو برابری تعداد دوچرخه‌سواران (۱۷۶ درصد) در مقایسه با سال ۲۰۲۰ بود، به طوری که تعداد افرادی که در حال حاضر در بلژیک از این وسایل نقلیه استفاده می‌کنند، به اندازه کسانی است که سفرهای خود را با تاکسی انجام می‌دهند. در واقع ناوگان اسکوترها و دوچرخه‌های الکترونیکی دات، برای سفرهای منظم و بدون دردسر در سطح شهر بلژیک استفاده می‌شود.

استقبال بلژیکی‌ها از اسکوترهای برقی برای تردد در شهر

شرکت اروپایی حمل‌ونقل میکرو دات به تازگی اعلام کرده است که به دلیل افزایش تقاضا، اسکوترها و دوچرخه‌های الکترونیکی اشتراکی خود را در بروکسل گسترش می‌دهد.

ویژگی‌های جدید اسکوترهای برقی دات

میانگین مسافت ۲.۰۲ کیلومتری با اسکوترهای الکترونیکی نشان می‌دهد که آنها برای سفرهای زیادی استفاده می‌شوند که معمولاً نمی‌توان این مسافت‌ها را پیاده روی کرد. اکنون ۵۰ درصد از مردم بروکسل از اسکوتر یا دوچرخه الکترونیکی دات استفاده می‌کنند.

شرکت دات برای سازگاری با تعداد زیاد افرادی که از این نوع وسایل نقلیه الکتریکی استفاده می‌کنند، اولین نسل بعدی اسکوترهای الکترونیکی خود را رونمایی کرده است. ویژگی‌های جدید اسکوترها شامل سیستم تعلیق جلو و چرخ‌های بزرگ‌تر ۱۱.۵ اینچی برای سواری راحت‌تر، نگهدارنده تلفن یکپارچه با شارژ بی‌سیم و افزایش دقت مکان برای بهبود کنترل سرعت و پارک وسیله نقلیه است.

استقبال بلژیکی‌ها از اسکوترهای برقی برای تردد در شهر

کد خبر 564936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.