عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از آمادگی ستاد نوروزی قزوین در آستانه روز طبیعت تا عملیات سمپاشی و محلول‌پاشی بهاره درختان زرند و تاسیس بیش از ۲۰۰ دهیاری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تأسیس ۲۱۰ دهیاری در چهار استان

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت وزیر کشور با تأسیس ۲۱۰ دهیاری جدید در تعدادی از روستاهای بالای ۲۰ خانوار، دارای شورای اسلامی و دارای کد تقسیمات کشوری در چهار استان ایلام، تهران، خراسان شمالی و خوزستان در پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

برگزاری جشن‌های نوروزی ساحل گناوه

سجاد ابراهیمی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری گناوه گفت: با همکاری هنرمندان، برنامه‌های متنوع شاد و مفرحی همزمان با ایام نوروز در گناوه در حال برگزاری است که با استقبال چشمگیر گردشگران روبرو شده است.

آغاز عملیات سمپاشی و محلول‌پاشی بهاره درختان زرند

جواد اسلامی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زرند از آغاز عملیات سمپاشی و محلول‌پاشی بهاره درختان فضای سبز سطح شهر خبر داد.

رفع سد معبر، اولویت شهرداری بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: در راستای زیباسازی معابر شهری و رفاه مردم رفع مشکل سد معبر در اولویت کاری این دستگاه خدمات‌رسانی شهری قرار دارد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی سنندج

شکور صلواتی‌، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت ۱۰ هزار کیسه زباله در مبادی خروجی سطح شهر توزیع خواهد شد.

برگزاری تور رفسنجان‌گردی در نوروز ۱۴۰۱

دوشنبه‌های رفسنجان‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری رفسنجان به همشهریان، مسافران نوروزی و گردشگران به همت معاونت هنری شهرداری در ایام نوروز در حال برگزاری است.

آمادگی ستاد نوروزی شهرداری قزوین برای آئین روز طبیعت

مهدی کاظمی، رئیس ستاد نوروز شهرداری از آمادگی ستاد نوروزی ۱۴۰۱ شهرداری قزوین برای آئین روز طبیعت خبر داد و گفت: انجام هماهنگی لازم برای باز بودن برخی مساجد در این ایام، اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص تعطیلی سرای سعدالسلطنه در روز سیزده‌بدر، نظافت ویژه سرویس‌های بهداشتی پایانه‌های مسافربری، توجه به نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بوستان‌های شهری و نیز تذکر به فروشندگان مرغ و ماهی به‌منظور جلوگیری از ریختن زباله‌های ناشی از محصولات در کنار پیاده‌رو و انتشار بوی نامطبوع از جمله مصوبات جلسه ستاد نوروز شهرداری بود.

اجرای بیش از هزار عملیات مختلف توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس

علی محمدپناه سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۱۰۰۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی از قبیل اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها، مخلوط‌ریزی، دیوارکشی، ترمیم و بازسازی سنگفرش‌های فرسوده و لوله‌گذاری‌های جزئی در سطح شهر در سال گذشته توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس خبر داد.

کد خبر 564920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.