زمین‌گیر شدن ۲ سارق مسلح با ضرب گلوله پلیس اصفهان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو سارق که علی‌رغم اخطار مکرر با سلاح سرد به سمت مأموران پلیس حمله‌ور شده بودند، با ضرب گلوله مجروح و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران کلانتری ۲۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی در حوزه مأموریتی خود به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک برخوردند و با استعلام از مبادی مربوطه متوجه مسروقه بودن خودرو شدند. بلافاصله به خودروی مذکور دستور ایست داده می‌شود اما راننده به محض مشاهده مأموران خودرو را رها و اقدام به فرار می‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران به تعقیب متهم پرداختند، افزود: هنگامی مأموران داخل یک کوچه قصد دستگیری متهم را داشتند، وی با سلاح سرد از نوع قداره به سمت مأموران حمله‌ور و پس از چندین بار اخطار و تمکین نکردن از دستور پلیس، در نهایت با شلیک تیر به پا زمین‌گیر و دستگیر شد.

زمین‌گیر شدن سارق مسلح توسط گشت موتوری یگان امداد فرماندهی انتظامی اصفهان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: گشت موتوری یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان نیز طی این مدت در اقدامی مقتدرانه فرد سارقی که با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شده و به دستور پلیس مبنی بر تسلیم شدن و تحویل سلاح خود توجه نکرده بود را با شلیک گلوله به پا زمین‌گیر و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام مقتدرانه مأموران پلیس اصفهان هشدار و درس عبرتی برای سارقان و اراذل و اوباش مسلح است، خاطرنشان کرد: پلیس برای برخورد قاطع با ناامن کنندگان جامعه از ابزارهای قانونی خود استفاده می‌کند و اجازه عرض اندام، بی‌نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان را به هیچکس نخواهد داد.

کد خبر 564895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.