همه ارکان نظام در تحقق شعار سال نقش دارند

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ارکان نظام در تحقق شعار سال نقش دارند و اگر با همکاری و هم‌افزایی نیازهای کشور و اولویت‌ها شناسایی شود استقلال اقتصادی به دست خواهیم آورد.

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» اظهار کرد: باید در راستای شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری زیرساخت‌ها فراهم و صدور مجوزها تسهیل شود. همچنین بر اساس تاکید ایشان در راستای مانع زدایی باید موانع از سر راه برداشته شود و از نخبگان کشور حمایت کافی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با وحدت، همکاری و هم‌افزایی در همه ارکان نظام، دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کافی صورت بگیرد و در صورت نیاز قوانین جدید تصویب و نیز قوانین موجود اجرایی شود.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین باید همکاری‌های لازم از بدنه مدیریتی تا اجرا در راستای تحقق شعار سال به کار گرفته شود تا جهش تولید، اشتغال و مسئله دانش بنیان تحقق پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که ضرورت توجه به تولید و مسئله دانش بنیان در شرایط فعلی تا چه میزان اقتصاد کشور را از چالش‌های موجود نجات می‌دهد؟ تصریح کرد: لازمه تحقق شعار اتکا به توان داخلی این است که استقلال خود را حفظ کنیم که برای انجام این مهم باید هزینه داد تا نخبگان و جامعه بتوانند با تلاش، فضای کار و تولید را فراهم کنند و اقدامات مؤثری در این راستا صورت بگیرد.

فیروزی پوربادی با بیان اینکه همه ارکان نظام به نحوی در تحقق شعار سال نقش دارند، خاطرنشان کرد: نقش همه در حوزه برنامه‌ریزی، مالی، بانک‌ها و مؤسسات حائز اهمیت است و اگر با همکاری و هم افزایی نیازهای کشور و اولویت‌ها شناسایی شود استقلال اقتصادی به دست خواهیم آورد.

کد خبر 564894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.