ضرورت توسعه سرانه فضای سبز شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: احداث و توسعه سرانه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌ها و اولویت‌ها این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهر در سنندج است.

به گزارش ایمنا، سید انور رشیدی از انتقال سند پارک جنگلی ۲۰ هکتاری نیشتمان به‌نام شهرداری خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه سرانه فضای سبز شهری اقدامات لازم در مورد احیای و تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری جهت اجرای طرح‌های رفاهی و تفریحی در این پارک بزرگ جنگلی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث و توسعه سرانه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌ها و اولویت‌ها این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهر در سنندج است، افزود: پارک جنگلی نیشتمان واقع در بلوار پاسداران نرسیده به میدان جهاد یکی از پارک‌های بزرگ در سطح شهر است که مالکیت آن در اختیار اداره کل منابع طبیعی استان بود.

شهردار سنندج گفت: در راستای احیا و توسعه سرانه فضای سبز شهری در سال گذشته مذاکرات با اداره‌کل منابع طبیعی مبنی بر انتقال سند این پارک بزرگ جنگلی بنام شهرداری انجام و روز گذشته سند پارک ۲۰ هکتاری نیشتمان بنام شهرداری منتقل شد.

وی تصریح کرد: با انتقال سند این پارک جنگلی، امسال اقدامات لازم در راستای احیای آن جهت بهره‌مندی شهروندان سنندجی به‌ویژه ساکنان ناحیه بهاران انجام می‌شود.

رشیدی تاکید کرد: تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در راستای اجرای طرح‌های رفاهی و تفریحی در آن پارک جنگلی نیز یکی دیگر از اقدامات است که با جذب سرمایه‌گذار گام اساسی در راستای تبدیل این پارک جنگلی به مکان تفریحی و گردشگری خواهد بود.

منبع: تسنیم

کد خبر 564876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.