۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بارسلونا و سه هفته دیوانه‌وار

ماه آوریل همواره در سطح مسابقات باشگاهی فشرده و تعیین‌کننده است و بارسلونا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با نزدیک شدن به ماه آوریل، بارسلونا می‌داند که سه هفته اول ماه این ماه برایشان تعیین‌کننده خواهد بود. با هفت بازی در ۲۱ روز، بازی‌های آتی در رقابت‌های لیگ اروپا و لالیگا برای بارسا حکم مرگ و زندگی دارد.

بسیاری از بازیکنان بارسلونا در وقفه بین‌المللی اخیر نیازی به حضور در بازی‌های تیم ملی نداشته‌اند و ژاوی از این فرصت استفاده کرده تا به اندازه کافی به تیم خود استراحت دهد. ماراتن بارسا روز یکشنبه آغاز می‌شود، زیرا آنها در یک مسابقه کلیدی در رقابت برای قهرمانی لالیگا در نیوکمپ پذیرای سویا هستند، آن هم در حالی که سویا با سه امتیاز بیشتر، بالاتر از بارسلونا در رده دوم قرار دارد.

هفته آینده، بارسلونا در روز پنجشنبه اولین مسابقه خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برابر اینتراخت فرانکفورت برگزار خواهد کرد. سپس روز یکشنبه، قبل از بازی برگشت مقابل اینتراخت فرانکفورت که پنج شنبه برگزار می‌شود، در ورزشگاه سیوتات د والنسیا با تیم روبرو می‌شود.

بارسلونایی‌ها همچنین هفته سوم آوریل نیز در هفت روز سه بازی پیش رو دارند. هفته بارسا با رویارویی برابر کادیز در خانه آغاز می‌شود، بعد از آن به به رئال آرنا سفر می‌کنند تا در روز پنجشنبه به مصاف رئال سوسیداد بروند و پس از آن نیز برابر رایو وایکانو در نیوکمپ بازی خواهند کرد.

بارسلونا در این فصل امیدوار است بتواند با سرمربیگری ژاوی، قهرمان لالیگا و لیگ اروپا شود. با این حال بر هیچکس پوشیده نیست که کسب این دو عنوان برای آبی‌اناری‌ها ساده نیست و اختلاف زیاد بین رئال مادرید در صدر جدول با بارسا که در حال حاضر در رده سوم قرار دارد، امید شاگردان مربی اسپانیایی را کم کرده است.

کد خبر 564873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.