افزایش خدمت‌رسانی به زائران نوروزی مشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: افزایش ۱۲۰۰جای پارک خودرو در ایام نوروز در منطقه ثامن یکی از اقدامات شاخص و تأثیرگذار در خدمت‌رسانی به زائران مشهد بوده است.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، سید خلیل منبتی با اشاره به اقدامات شاخص شهرداری مشهد در محدوده حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی‌به‌زائران‌نوروزی، اظهار کرد: امسال سعی می‌کنیم با افزایش سرانه بودجه عمرانی منطقه ثامن در تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی این منطقه کمک کنیم، پیشرفت‌های خوبی در اجرای پروژه‌های این منطقه مشهود است.

وی بابیان اینکه تلاش می‌شود تا با افزایش سرانه بودجه عمرانی منطقه هم افزایی بیشتر و ضرورت‌های مورد نیاز بافت حرم مطهر رضوی در تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی اطراف حرم یاری‌گر مدیران منطقه باشیم، ادامه داد: تا حد امکان سعی می‌شود با اجرای این طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهری و با تکیه بر توان و ظرفیت بالای داخلی مجموعه مدیریت شهری انجام شود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، تصریح کرد: افزایش ۱۲۰۰ جای پارک خودرو در ایام نوروز علاوه بر ۴۸۰۰ جای پارک موجود در بافت اطراف حرم در منطقه ثامن، یکی از اقدامات شاخص و تأثیرگذار در خدمت‌رسانی به زائران نوروزی مشهد مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه فاز یک ره باغ رضوان و پیاده راه کوچه صاحب‌کار در حد فاصل بلوار رضوان تا حرم مطهر رضوی بازگشایی شده است، اظهار کرد: پیش بینی شده بود در نوروز امسال شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران در مشهد باشیم، در ایام پایانی سال گذشته با رویکرد تسهیل تردد زائران بارگاه منور رضوی و تسهیل دسترسی آنها به حرم مطهر، فاز یک ره باغ رضوان بازگشایی شد که تأثیر بسزایی در ایجاد دسترسی مستقیم از سمت ایستگاه راه آهن به حرم مطهر رضوی داشت.

منبتی‌با بیان اینکه به همین منظور خرید و تخریب آخرین پلاک معارض باقی‌مانده در مسیر اجرای شارستان ته پل محله در قسمت اتصال این بلوار به خیابان نوغان، یکی دیگر از اقدامات شاخص شهرداری مشهد در ایام پایانی سال بوده است، گفت: با اجرای راستگرد، مسیر دسترسی شارستان ته پل محله به سمت میدان طبرسی نیز اجرا و قابل بهره برداری شده است و اجرای تقاطع (چهارراه) شارستان با خیابان طبرسی نیز در برنامه‌های سال جاری قرار دارد.

کد خبر 564859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.