از مناجات‌خوانی در تخت‌فولاد تا بازدید از بقعه باباقاسم

کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در روز دهم فروردین‌ماه همچون روزهای گذشته نوروز، با برگزاری ویژه‌برنامه‌های متعددی میزبان شهروندان اصفهانی و گردشگران نوروزی است.

به گزارش ایمنا، یکی از ویژه‌برنامه‌های کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برای امروز، برپایی آیین مناجات‌خوانی شعبانیه در تکیه صاحب روضات آرامستان تخت فولاد و بر سر مزار میرزاحسین کشیکچی است که در روزهای پایانی ماه شعبان، اوقات معنوی لذت‌بخشی را برای علاقه‌مندان مهیا می‌کند. این برنامه ساعت ۲۲ امروز برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه موزه گرد نیز امروز بازدیدکنندگان را به بقعه بابا قاسم واقع در چهارراه ابن‌سینا، اول خیابان علامه مجلسی (ره)، کوچه باباقاسم می‌برد تا آنها را با یکی از نوادر ارزشمند سده هشتم هجری قمری آشنا کند.

برنامه «۷ هزار پا» با محوریت برپایی «جشنواره با هم بخندیم» از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز از ساعت ۱۵ در پارک کوهستانی صفه برگزار می‌شود؛ امروز دهم فروردین برنامه «۹۰ دقیقه» با محوریت سرگرمی و تفریح خانوادگی از ساعت ۱۵ در باغ غدیر برگزار می‌شود.

«۳۷ درجه» نیز برنامه دیگری است که با هدف پایش سلامت از ساعت ۹ صبح در پارک ناژوان میزبان شهروندان و گردشگران است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ مهمان برنامه «۲۳ هزار جان» در گلستان شهدا باشند که در هر یک از ایام نوروز، به معرفی یکی از شهدای شاخص اصفهان می‌پردازد.

امروز، برنامه «۱۰۰۰ سال نوری» نیز در مجموعه فرهنگی، تاریخی، مذهبی تخت فولاد از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده است تا گردشگران و شهروندان را با ظرفیت‌های معنوی این آرامستان تاریخی آشنا کند.

کد خبر 564832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.