فراخوان بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن منتشر شد

رئیس کارگروه مد و لباس کشور از انتشار فراخوان و آغاز ثبت‌نام فعالان و علاقه‌مندان به حضور در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمجید امامی عفاف و حجاب را از بهترین میوه‌های باغ قرآن برشمرد و گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، تمهیدات خوبی برای حضور بهترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است و زیر نظر ستاد مرکزی نمایشگاه قرآن این کار را انجام خواهد داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: با توجه به این امر که عفاف زیباترین هدیه آسمان برای زندگی زمینی ما است در فراخوان از فعالان حوزه حجاب و عفاف می‌خواهیم با حضور خود یکی از بهترین اتفاقات فرهنگی ماه مبارک رمضان ذیل نمایشگاه بین‌المللی قرآن رقم بخورد.

بر این اساس بخش عفاف و حجاب بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام فعالان و علاقه‌مندان این حوزه به حضور در این نمایشگاه خبر داد و از فعالان حوزه عفاف و حجاب خواست تا محصولات خود را در بخش‌های تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع چادرهای کاربردی، تولیدکنندگان ملزومات پوشش عبادی چادر نماز، تولیدکنندگان انواع شال روسری و دستار، پارچه فروشان چادر مشکی، انواع متعلقات و محصولات حجاب مانند ساق دست، هدبند و یقه گیر، تولیدکنندگان مانتوی نوجوان، تولیدکنندگان لباس آقایان و عبا و همچنین تولیدکنندگان لباس سلامت‌محور ارائه کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی، از امروز _چهارشنبه دهم فروردین‌ماه_ به مدت یک هفته می‌توانند به کارگروه مد و لباس کشور در خیابان حافظ، چهارراه کالج، بن‌بست هلال‌احمر، پلاک شش مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۶۶۷۴۲۱۱۷ و تماس بگیرند؛ همچنین در ساعات غیراداری از طریق واتس‌اپ به شماره ۰۹۳۷۵۵۰۰۵۵۳ ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند. معرفی‌شدگان از طرف انجمن‌ها و مجامع تخصصی در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت.

این ثبت‌نام هیچ‌گونه حقی را از نظر تخصیص غرفه برای فعالان حوزه عفاف و حجاب ایجاد نمی‌کند و صرفاً اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه است.

بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا بیست‌وهفتم ماه رمضان (بیست‌وهشتم فروردین تا نهم اردیبهشت‌ماه) در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 564809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.