آموزش مجازی از ۱۴ فروردین در مقاطع تحصیلی ممنوع است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: از چهاردهم فروردین تمام کلاس‌های آموزش دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در تمام واحدها، مراکز و مدارس سما به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد نقیلو امروز _چهارشنبه، دهم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به اجرای دقیق دستورالعمل ستاد ملی کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس، اظهار کرد: فضای آموزش دانشگاه‌ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا بازمی‌گردد و تمام کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در تمام واحدها و مراکز به صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بر اساس روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های لازم در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت و برگزاری هر گونه کلاس آموزشی به صورت مجازی ممنوع خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها، تصریح کرد: زمان و مکان کلاس‌های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده شده است و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب‌سایت واحدها و شبکه‌های اجتماعی هر واحد منتشر شده است.

وی در خصوص اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها، گفت: مقدمات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شده است و پذیرش دانشجویان غیربومی از عصر روز سیزدهم فروردین‌ماه در خوابگاه‌های دانشجویی واحد زنجان امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 564780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.