اهمیت همکاری شورای شهر و شهرداری جهت ارتقای خدمت به مسافران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان گفت: برای اولین بار نظارت و همکاری شورای اسلامی شهر کاشان بر خدمات سفر شهرداری با هدف کاهش مشکلات مسافران در کاشان انجام شد.

مهدی نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کاشان، بر عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری نظارت می‌کند تا بتوان در جهت ارتقای کیفیت خدمت به هموطنان و کاهش مشکلات مسافران نوروزی قدمی جدی برداریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان، اضافه کرد: راهکاری را برای نظارت بر عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری اجرایی کرده است که در سال‌های آینده مسافران و گردشگران با دغدغه کمتری به این شهر سفر کرده و لذت ببرند.

وی گفت: این کمیسیون با هدف نظارت بر عملکرد ستاد خدمات سفر شهرداری در نحوه خدمات رسانی به مهمانان نوروزی تشکیل شده و در این راستا با هماهنگی و پیگیری‌های مستمر در جهت تسریع بخشیدن در رفع مشکلات محل اسکان مسافران و فضاهای شهری آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مهمانان است، نظارت بر پارکینگ‌ها با دسترسی آسان‌تر از اولین اقدامات این کمیسیون در سال جدید بود که با توجه به عدم تعهد پیمانکار مشکلات عدیده‌ای را برای شهرداری به وجود آورده بود.

نادعلی ساماندهی سریع پارکینگ‌های اطراف مکان‌های گردشگری را برای تسهیلگری در امور مسافران از جمله عملکرد خوب ستاد خدمات سفر شهرداری دانست و گفت: وجود اتوبوس‌های حمل‌ونقل مسافر از مکان پارکینگ تا محل‌های گردشگری از جمله تمهیدات خدمات سفر بود که با نظارت کمیسیون خدمات شهری شورا به حداقل قیمت رسیده و رضایت مسافران را به همراه داشت.

وی بازدیدهای روزانه و شبانه این کمیسیون را در جهت حفظ رضایتمندی مسافران ضروری دانست و افزود: با توجه به ازدحام مسافر در سال جاری مشکلاتی از جمله شلوغی صف‌های تهیه بلیط در راستای دستور مقامات بالادستی و ثبت کد ملی جهت بررسی واکسینه شدن مسافران ایجاد کرده بود که نارضایتی مسافران را تشدید می‌کرد و لزوم بر تمهیدات بیشتر میراث فرهنگی و گردشگری در این زمینه است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کاشان در بازدیدهای شبانه پرداختن به نورافشانی و نورپردازی‌های شهرداری را در ورودی‌های شهر و پارک‌ها از جمله عملکرد خوب این نهاد دانست و گفت: اگر این نورپردازی‌ها با همکاری بیشتر اداره برق کاشان و قطع نشدن روشنایی در برخی ورودها همراه می‌شد تصویر قشنگ‌تری را برای مسافران و میهمانان این شهر رقم می‌زد که امیدواریم این دستگاه با مطالبه شورا هر چه زودتر به این مهم بپردازد.

وی از مسئولان خواست تا با حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر این عزیزان را در امر مهم معروف در جامعه یاری کنند و در ایام شلوغی و ازدحام مسافر به ترویج فرهنگ دینی اهتمام ویژه‌تری در شهر دارالمومنین کاشان انجام شود.

نادعلی با اشاره به خدمات سفر شهرداری کاشان، افزود: در موضوعاتی همچون راهنمای مسافر و دادن اطلاعات گردشگری نیز میراث فرهنگی و گردشگری کاشان کم کاری کرده بود که شهرداری به ضرورت این مهم پی برده و با چاپ نقشه و اطلاعات مسافران را تا حدود زیادی از وجود ابنیه تاریخی کاشان آگاه کرده و به روشنگری در این زمینه پرداخته بود که جای تشکر دارد.

کد خبر 564771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.