توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در مسیرهای خروجی شهر سنندج

‌رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از توزیع ۱۰ هزار نایلون زباله در مبادی خروجی سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و گفت: چند اکیپ حمل زباله هم در مسیرهای خروجی جهت تحویل زباله‌های شهروندان مستقر می‌شوند.

به گزارش ایمنا، شکور صلواتی اظهار کرد: روز سیزدهم فروردین که بنام روز طبیعت نامگذاری شده است و شهروندان بر اساس رسم دیرینه در این روز به دامن طبیعت روی می‌آورند.

وی تاکید کرد: حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک تک افراد جامعه است و شهروندان نیز باید در روز طبیعت با رها نکردن زباله در محیط زیست این روز را گرامی بدارند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای پاکسازی محیط زیست تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت انجام داده است.

وی از توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله در مبادی خروجی سطح شهر خبر داد و گفت: مسیر پلیس راه همدان، پلیس راه کرمانشاه و مسیر خروجی مریوان، مسیر جاده قدیم مریوان و جاده حسن‌آباد از جمله مسیرهای است که نیروهای این سازمان اقدام به توزیع نایلون زباله می‌کنند.

صلواتی تصریح کرد: دستگاه خاور حمل زباله از بعدازظهر روز سیزدهم فروردین در مسیرهای اعلام شده جهت تحویل گرفتن زباله‌های جمع‌آوری شده توسط شهروندان مستقر می‌شود و شهروندان نیز باید با رها نکردن زباله و جمع‌آوری زباله‌ها علاوه بر مشارکت در پاکسازی محیط زیست به مدیریت شهری کمک کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 564770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.