۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
ضرورت پیگیری آسفالت معابر در یزد

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری یزد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که مشکلات موجود در سطح شهر را پیگیری و رفع کنند و در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و همچنان نیز این روند ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معضلات شهری از جمله آسفالت معابر یکی از چالش‌های بزرگ شهر است و لازم است دستگاه‌های مربوطه مسائل و چالش‌ها موجود را رفع کنند تا شهروندان دغدغه کمتری داشته باشند. در این بین شهرداری یزد برای برطرف کردن مشکلات شهری اقداماتی انجام داده است.

عزیزالله سیفی در این خصوص اظهار کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که در ارتباط با اقدامات شهرداری وجود دارد محدودیت منابع مالی است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم آسفالت معابر و خیابان‌های شهر یزد را اصلاح کنیم نیاز به بودجه‌ای معادل بودجه چند سال شهر یزد داریم، خاطرنشان کرد: اختصاص این مبلغ در یک سال انجام شدنی نیست، اما با پیگیری شهردار، سهمیه قیر خوبی از وزارت نفت گرفته شده است و تحت عنوان نهضت آسفالت از سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده است و امسال نیز ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: بعضی معابر آسفالت دارند، اما خراب شده است و برخی دیگر آسفالت ندارند و در نشستی که با استاندار یزد داشتیم، این مطالب مطرح شد و استاندار قول پیگیری برای کسب سهمیه جدید قیر را داده است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۵۰۰ چاه جذبی در نقاط مختلف شهر یزد حفر شده است و این کار همچنان ادامه دارد، افزود: یزد اختلاف ارتفاع و شیب ندارد به همین دلیل آب‌ها هدایت نمی‌شوند و چاه جذبی نمی‌تواند تمام مشکل را برطرف کند و شهرداری به وسیله ایجاد شیب در معابر، آب‌های سطحی ناشی از بارندگی را به سمت اکو پارک هدایت می‌کند.

سیفی گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که مشکلات موجود در سطح شهر را پیگیری و رفع کنند و در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و همچنان نیز این روند ادامه دارد.

کد خبر 564744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.