فعالیت ستاد غرب اصفهان تا پایان نوروز ۱۴۰۱

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ستاد نوروزی غرب شهر اصفهان جهت هدایت و راهنمایی به مراکز اسکان در شهر از اواخر اسفندماه سال گذشته فعال شده است و تا پایان نوروز ۱۴۰۱ به میهمانان نوروزی خدمت می‌کند.

سید سلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی تفریحی همراه با پخش موسیقی اقوام، عمو نوروز، کلاه قرمزی و نمایش‌های خیابانی در ستاد نوروزی غرب شهر اصفهان در منطقه ۹ با استقبال شهروندان در کنار مسافران نوروزی رو به رو شده است.

وی تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی مسافر جهت بازدید از عمارت زیبای منارجنبان، کوه آتشگاه و استفاده از مناظر طبیعی وارد منطقه ٩ می‌شوند که تعدادی از آنها به ستاد نوروزی و راهنمایی منطقه مقابل کوه آتشگاه مراجعه می‌کنند و غرفه گردشگری، اسکان، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌های لازم جهت استفاده از کیو آر کد برنامه اصفهانما را به آنها می‌دهند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: غرفه گردشگری با هدف معرفی بناهای تاریخی اصفهان زیبا علاوه بر پخش کلیپ‌های گردشگری و تاریخی به معرفی کلامی این آثار می‌پردازد و اطلاعاتی را جهت بازدید در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

وی از اجرای ویژه برنامه شاد جشن بهاران در دوازدهم فروردین در بوستان مهر جنب کوه آتشگاه خبر داد و افزود: نمایش، شعبده بازی، استندآپ، آکروبات از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشن بزرگ است.

قاضی‌عسگر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی را یکی از نیازهای اساسی شهروندان خوب و فهیم منطقه عنوان کرد و گفت: استقبال چشمگیر شهروندان از پاتوق‌های شاد فرهنگی، مشاوره خانواده، بازی‌های کودکانه در غرفه کودک، نمایش‌های خیابانی و اجرای مسابقات شاد خانوادگی، می‌طلبد تا برنامه‌های فرهنگی متنوع و شادی را در سطح منطقه ٩ ویژه تابستان امسال برنامه ریزی کنیم.

کد خبر 564734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.