رفع کامل محدودیت چهارراه فلسطین تا صبح فردا/مشکلی در آبرسانی وجود ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکلی در آبرسانی وجود ندارد، گفت: عوامل مرتبط همچنان در فلکه فلسطین درحال استحکام‌بخشی و تقویت سازه‌های زیرین هستند تا از رخداد حوادث احتمالی مشابه پیشگیری شود و محدودیت چهاراه فلسطین تا فردا صبح برطرف می‌شود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته حفاری‌های پروژه خط دو مترو با لوله ۲۰۰ آب شرب مواجه و دچار شکستگی شد که آب رها شده در منطقه با شکستگی لوله به تدریج به ایجاد گودالی با وسعت ۳۰ متر مربع در انتهای خیابان آمادگاه چهارراه فلسطین، منجر شد.

وی با بیان اینکه آب منطقه درحال‌حاضر وصل است و مشکلی در آبرسانی وجود ندارد، افزود: بلافاصله عوامل اجرایی گاز، آب و فاضلاب، مخابرات، آتش‌نشانی، شهرداری و مترو نسبت به ایمن‌سازی اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات ترمیم خط لوله و حفره تا پاسی از صبح به طول انجامید، ادامه داد: برای ساعاتی خیابان آمادگاه توسط پلیس راهور مسدود اعلام شد تا عوامل مرتبط عملیات ترمیم را ادامه دهند و بنابر شرایط یک لاین از خیابان آمادگاه برای تردد خودروها باز شد.

وی با بیان اینکه در چهارراه فلسطین محدودیت وجود دارد و تا فردا صبح مشکل کاملاً رفع می‌شود، تصریح کرد: عوامل مرتبط همچنان در فلکه فلسطین درحال استحکام‌بخشی و تقویت سازه‌های زیرین هستند تا از رخداد حوادث احتمالی مشابه پیشگیری شود.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: در نامه‌ای به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شد ضمن پیشگیری از رخداد حوادث مشابه، عوامل اجرایی خود را ملزم کنند قبل از حفاری و عملیات‌های عمرانی با شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب و فاضلاب، گاز و برق هماهنگی لازم را انجام دهند.

کد خبر 564698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.