نشست خبری اسکوچیچ و جهانبخش پس از پیروزی ایران+فیلم

سرمربی و کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پس از بازی ایران مقابل لبنان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ و علیرضا جهانبخش پس از پیروزی دو بر صفر تیم‌ملی فوتبال ایران برابر لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) در کنفرانس خبری حاضر شدند و صحبت‌های خود را مطرح کردند.

ایمنا این صحبت‌ها را در دو بخش منتشر کرده که بخش اول به صورت ویدیویی و بخش دوم به صورت مکتوب منتشر می‌شود:

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس در ادامه اظهار کرد: بازی‌کردن مقابل تیم‌های بزرگ برای تیم‌ملی لازم است و ما نیازمند بازی مقابل حریفان قدرتمند هستیم تا ابهامات و ایرادات تیمی‌مان برطرف شود، امیدوارم فدراسیون نیز کنار ما باشد و با برنامه‌ریزی کمک کند تا این بازی‌ها انجام شود.

وی افزود: باید منتظر قرعه‌کشی باشیم، ترجیح من برای تیم‌های همگروهمان اهمیتی ندارد، باید ببینیم چه قرعه‌ای به ما می‌رسد، مهم این است که در دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های کشورهای مشابهی که در جام‌جهانی با آنان همگروه می‌شویم بازی کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من هم از تیم انتظارات زیادی دارم، قرار نیست به صعود به جام‌جهانی کفایت کنیم، سطح تیم‌ملی بالاتر از لیگ است، اگر بازیکنان توقعات را برآورده کنند درهای تیم‌ملی به رویشان باز است و من هم خصوصاً از بازیکنان جوان‌تر استقبال می‌کنم اما تا الان عملکردهایشان راضی‌کننده نبوده است.

وی افزود: لیگ را دو سال است که زیر نظر داریم، دعوت بازیکنان به آنان بستگی دارد و به من بستگی ندارد. باشگاه‌ها و مربیان باید بازیکنان را بهتر آماده کنند تا من بهتر بتواتم بازیکنان را با شرایط و ایده‌آل‌هایم تطبیق دهم. باید تعامل بین من و مربیان وجود داشته باشد تا بتوانیم با آنان همکاری ویژه‌تری داشته باشیم.

اسکوچیچ اظهار کرد: با توجه به قراردادم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم، خوشحالم برای کسانی که منتطر لغزش تیم‌ملی بودند، شکست‌ها مجالی برای منتقدان است تا خودشان را نشان دهند. به خودم و تیمم ایمان دارم، آمار و تعداد بردها عملکردمان را نشان می‌دهد، مطرح شدن انتقادات خنده‌دار است و من به این موضوعات حاشبه‌ای فکر نمی‌کنم، از کسانی که توقع پیروزی ایران در هر بازی را دارند تشکر می‌کنم.

همچنین علیرضا جهانبخش در این نشست خبری اظهار کرد: من در بازی خصوصاً بین نیمه به سکوها نگاه کردم اما کسی از بانوان را ندیدم. قبل از بازی قرار بود بانوان به ورزشگاه بیایند نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد. بازی مقابل عراق هم از صمیم قبلم خوشحال بودم که مادرم و خواهرم به ورزشگاه آمدند، این موضوع برای همه بازیکنان صدق می‌کند که صعود به جام‌جهانی را با خانواده‌شان به اشتراک بگذارند.

وی افزود: اگر مانند بازی مقابل عراق قسمتی از ورزشگاه به بانوان اختصاص پیدا می‌کرد هیج اتفاقی نمی‌افتاد، خوشحال بودم که در شهر مقدس مشهد این اتفاق رخ می‌دهد، اما نشد. حتی اگر پنج درصد از ورزشگاه به بانوان می‌رسید. این ماجرا به فرهنگ ما بیشتر کمک می‌کند.

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران تصریح کرد: لذت بردن برای بانوان و آقایان حتی اگر جداگانه در ورزشگاه مستقر شود باید یکسان باشد. ناراحت شدم امروز بانوان را در ورزشگاه ندیدم. حتی شنید که از فنس‌ها بالا می‌رفتند که کمی از بازی را ببینند.

کد خبر 564687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.